مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه قهوه

Riposo

مجموعه قهوه طراحی این سرویس توسط دو مدرسه اوایل قرن بیستم آلمانی بائوهاوس آلمانی و آوانگارد روسی الهام گرفته شده است. هندسه دقیق و عملکرد خوب فکر شده کاملاً با روح مانیفست آن زمان مطابقت دارد: "آنچه راحت است زیباست". در همان زمان به دنبال روندهای مدرن ، طراح دو ماده متضاد را در این پروژه ترکیب می کند. پرسلن کلاسیک شیر سفید توسط درب های روشن ساخته شده از چوب پنبه تکمیل می شود. کارایی طرح با دستگیره های ساده و راحت و قابلیت استفاده کلی فرم پشتیبانی می شود.

مبلمان به علاوه فن

Brise Table

مبلمان به علاوه فن Table Brise با احساس مسئولیت برای تغییر اوضاع و تمایل به استفاده از پنکه ها به جای تهویه هوا طراحی شده است. به جای اینکه وزش باد شدید ، با گردش هوا حتی پس از خاموش کردن سیستم تهویه هوا ، احساس خنک شدن بیشتر شود. با استفاده از Brise Table ، کاربران می توانند نسیم خود را دریافت کرده و همزمان به عنوان یک میز جانبی از آن استفاده کنند. همچنین ، محیط را به خوبی نفوذ می کند و باعث زیبایی فضا می شود.

میز قهوه

Cube

میز قهوه این طرح از مجسمه های هندسی Golden Ratio و Mangiarotti الهام گرفته شده است. این فرم تعاملی است و ترکیب های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این طرح شامل چهار میز قهوه با اندازه های مختلف و یک کیسه ای است که در اطراف فرم مکعب قرار گرفته است ، که یک عنصر روشنایی است. عناصر طراحی برای تأمین نیازهای کاربر چند منظوره هستند. این محصول با مواد و تخته سه لا Corian تولید می شود.

چهار پایه

Ydin

چهار پایه چهار پایه Ydin ، بدون استفاده از ابزارهای ویژه ، به لطف یک سیستم اتصال ساده ، می توانید خودتان نصب کنید. 4 پای یکسان به هیچ وجه مشخص قرار نمی گیرند و صندلی بتونی ، به عنوان سنگ اصلی ، همه چیز را در جای خود نگه می دارد. پاها با چوب قراضه از تولید کننده پله ساخته می شوند ، به راحتی با استفاده از تکنیک های سنتی کار با چوب ساخته می شوند و در آخر روغن کاری می شوند. صندلی به راحتی در بتن UHP تقویت شده با الیاف ساخته شده است. تنها 5 قطعه جداشده برای بسته بندی تخت و آماده ارسال به مشتریان نهایی ، بحث دیگر پایداری است.

چرخ دستی پنیر سرد

Coq

چرخ دستی پنیر سرد پاتریک ساران چرخ دستی پنیر Coq را در سال 2012 ایجاد کرد. عجیب بودن این ماده نورد کنجکاوی شام را تحریک می کند ، اما اشتباه نکنید ، این در درجه اول یک ابزار کار است. این با استفاده از یک ساختار راش لاک الکل دار سبک شده که در بالای یک قلاب استوانه ای لاکی قرمز قرار دارد که می تواند در کنار آن آویزان شود برای آشکار کردن مجموعه پنیرهای بلوغ بدست می آید. پیشخدمت با استفاده از دسته برای انتقال سبد خرید ، باز کردن جعبه ، کشویی از صفحه به منظور ایجاد فضایی برای صفحه ، چرخاندن این دیسک برای برش بخش هایی از پنیر ، پیشخدمت می تواند روند را به کمی هنر عملکرد تبدیل کند.

واگن برقی کویری

Sweet Kit

واگن برقی کویری این ویترین موبایل برای سرو دسر در رستوران ها در سال 2016 ایجاد شد و آخرین قطعه در محدوده K است. طراحی شیرین کیت نیاز به ظرافت ، مانور پذیری ، حجم و شفافیت را برآورده می کند. مکانیسم بازشو بر اساس حلقه ای است که در اطراف دیسک شیشه ای اکریلیک می چرخد. دو حلقه راش قالب دار مسیر چرخش و همچنین دسته هایی برای باز کردن صفحه نمایش و حرکت چرخ دستی بر روی رستوران است. این ویژگی های یکپارچه به تنظیم صحنه برای سرویس و برجسته کردن محصولات نمایش داده شده کمک می کند.