مجله طراحی
مجله طراحی
روشنایی

Thorn

روشنایی با اعتقاد به اینکه امکان رشد و تمایز اشکال ارگانیک در طبیعت وجود دارد بدون اینکه مزاحم ساختار و بیان آنها با همزاد باشد و اینکه انسان میل و همرنگی غریزی برای اشکال طبیعی داشته باشد ، یلماز دوگان گفت که در هنگام طراحی خار ، می خواست رشد را با اشکال منعکس کند. تقلید از طبیعت بدون محدودیت ابعادی در روشنایی. خار ، که منبع الهام بخش شاخه طبیعی Thorn است. در یک ساختار تصادفی رشد می کند و به صورت طبیعی شکل می گیرد ، نیازهای مختلفی را برآورده می کند و به عنوان یک طراحی روشنایی محدودیتی در اندازه ندارد.

میز

Patchwork

میز یلماز دوگان ، که با این ایده شروع کرد که می توان از مواد مختلف صنعتی در کنار هم روی یک سینی میز استفاده کرد ، گفت که وی یک میز انعطاف پذیری را در میز شما طراحی کرده است که می توانید در هر زمان تغییراتی ایجاد کنید. Patchwork با طراحی کاملاً شکسته خود ، طرحی پویا است که می تواند به راحتی با فضاهای مختلف به عنوان میزهای ناهار خوری و جلسات سازگار باشد.

تأسیسات تصفیه آب

Waterfall Towers

تأسیسات تصفیه آب ساختمان در هنگام بازسازی یک مکان مصنوعی که بخشی از یک محیط طبیعی یکپارچه می شود ، از مکان فراتر می رود. حد فاصل شهر و طبیعت با وجود سد تعریف و تشدید می شود. هر شکل دیگری را بهم پیوند می دهد و سیستم های سفارش همزیستی طبیعت را منعکس می کند. به ویژه در مفهوم خاص ، تلفیق چشم انداز و معماری با استفاده از جریان آب به عنوان یک عنصر کاربردی و متعاقباً یک عنصر سازمانی اتفاق می افتد.

میز قهوه

Ripple

میز قهوه جداول میانی که استفاده می شود معمولاً در وسط فضاها صورت می گیرد و در مشکلات نزدیک شدن مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل از جداول سرویس برای باز کردن این شکاف استفاده می شود. به منظور حل این مشکل ، Ylmaz Dogan دو کارکرد را در طراحی Ripple ترکیب کرده و یک طراحی محصول پویا را تهیه کرده است که می تواند هم یک پایه میانی و هم یک میز سرویس باشد که با یک بازوی نامتقارن سفر کرده و از راه دور حرکت می کند. این حرکت پویا همزمان با خطوط طراحی سیال ریپل منعکس شده از طبیعت با تغییر یک قطره و امواج ایجاد شده توسط آن قطره بود.

قایق بادبانی

Portofino Fly 35

قایق بادبانی پرواز Portofino پرواز 35 ، پر از نور طبیعی از پنجره های بزرگ واقع در سالن ، همچنین در کابین ها. ابعاد آن احساس بی سابقه ای از فضای یک قایق با این اندازه را نشان می دهد. در سراسر فضای داخلی ، پالت رنگ با انتخاب ترکیبات تعادلی از رنگ ها و مواد ، ایجاد محیط در مناطق مدرن و راحت ، پیروی از روندهای بین المللی در طراحی داخلی ، گرم و طبیعی است.

سینک

Thalia

سینک دستشویی شبیه جوانه ای برای شکوفه و پر کردن است: آنقدر شکوفه می گیرد که از یک اتحادیه ماهر از چوب درخت چوب جامد و چوب ساج ساخته شده است ، یک ماده در قسمت فوقانی و دیگری در قسمت پایین. یک مسابقه محکم و ایمن ، ارائه یک لمس ظرافت خاص و نشاط رنگی با یکپارچه سازی شاد از دانه ها با رنگ های مختلف همیشه متفاوت که باعث ایجاد شستشوی منحصر به فرد می شود. زیبایی این جسم با عدم تقارن و هماهنگی آن با برخورداری از اشکال مختلف و جوهر چوبی مشخص می شود.