مجله طراحی
مجله طراحی
کنترل دسترسی 3D تشخیص چهره

Ezalor

کنترل دسترسی 3D تشخیص چهره Ezalor با سنسور چندگانه و سیستم کنترل دسترسی دوربین دیدار کنید. الگوریتم ها و محاسبات محلی برای حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند. فناوری ضد پوسیدگی سطح مالی مانع از ماسک های پوستی می شود. نورپردازی بازتابی نرم باعث راحتی می شود. در چشم چشم ، کاربران می توانند با سهولت به جایی که دوستشان دارند دسترسی پیدا کنند. احراز هویت بدون لمس آن ، بهداشت را تضمین می کند.

مجموعه مبلمان

Phan

مجموعه مبلمان مجموعه Phan با الهام از ظروف Phan که فرهنگ کانتینر تایلندی است. طراح از ساختار ظروف Phan برای ساخت ساختار مبلمان استفاده می کند که باعث استحکام آن می شود. فرم و جزئیات آن را مدرن و ساده طراحی کنید. این طراح برای ساخت یک جزئیات پیچیده و منحصر به فرد که متفاوت از سایرین است از فناوری برش لیزری و یک ترکیب دستگاه فلز تاشو با چوب CNC استفاده کرد. سطح با یک سیستم پوششی پودری به پایان رسیده است تا ساختار طولانی ، محکم اما سبک باقی بماند.

مدفوع تاشو

Tatamu

مدفوع تاشو تا سال 2050 دو سوم جمعیت زمین در شهرها زندگی می کنند. هدف اصلی تاتامو تهیه مبلمان انعطاف پذیر برای افرادی است که فضای آنها محدود است از جمله افرادی که مرتباً در حال حرکت هستند. هدف از ایجاد مبلمان بصری است که استحکام را با یک شکل فوق العاده نازک ترکیب می کند. برای استقرار مدفوع فقط یک حرکت پیچش طول می کشد. در حالی که تمام لولا های ساخته شده از پارچه با دوام و وزن آن سبک است ، اما طرف های چوبی باعث پایداری می شوند. پس از اعمال فشار بر روی آن ، مدفوع به دلیل مکانیسم و هندسه منحصر به فرد خود ، محکم تر می شود زیرا قطعات آن به هم قفل می شوند.

صندلی

Haleiwa

صندلی Haleiwa قایق بادوام پایدار را به منحنی های گسترده می پوشاند و یک سیلوت مشخص را به نمایش می گذارد. مواد طبیعی ادای احترام به سنت صنعتگرانه در فیلیپین ، که برای زمان های گذشته اصلاح شده است. تطبیق پذیری یا به عنوان قطعه بیانیه استفاده می شود ، تطبیق پذیری طراحی باعث می شود این صندلی با سبک های مختلف سازگار باشد. با ایجاد تعادل بین فرم و کارکرد ، فضل و قدرت ، معماری و طراحی ، Haleiwa به همان اندازه زیباست که راحت باشد.

لامپ کار

Pluto

لامپ کار پلوتو تمرکز خود را به طور کامل بر روی سبک نگه می دارد. استوانه جمع و جور ، آیرودینامیکی آن توسط یک دسته ظریف که روی یک پایه سه پایه زاویه دار قرار گرفته است ، چرخانده می شود و موقعیت با نور نرم اما متمرکز شده را با دقت بیشتری آسان می کند. شکل آن از تلسکوپها الهام گرفته شده است ، اما در عوض به جای ستاره ها به دنبال تمرکز روی زمین است. با استفاده از چاپ سه بعدی با استفاده از پلاستیک های مبتنی بر ذرت ، این محصول منحصر به فرد است ، نه تنها برای استفاده از چاپگرهای سه بعدی به روشی صنعتی ، بلکه سازگار با محیط زیست.

لامپ

Mobius

لامپ حلقه موبیوس الهام بخش طراحی لامپ های موبیوس است. یک نوار لامپ ممکن است دارای دو سطح سایه (یعنی سطح دو طرفه) ، مجهز و معکوس باشد که میزان روشنایی همه جانبه را برآورده می کند. شکل خاص و ساده آن حاوی زیبایی ریاضی مرموز است. بنابراین زیبایی ریتمیک بیشتری به زندگی خانگی منتقل می شود.