مجله طراحی
مجله طراحی
کلینیک

Chibanewtown Ladies

کلینیک عنصر مهم این طرح این بود که افرادی که به بیمارستان می آیند ، آرامش می یابند. به عنوان یکی از ویژگی های فضا ، علاوه بر اتاق سالمندان ، یک پیشخوان مانند آشپزخانه جزیره ای نیز تنظیم شده است که می تواند در اتاق انتظار شیر را برای کودک درست کند. منطقه بچه ها که در مرکز فضا قرار دارند ، نمادی از فضا است و آنها می توانند کودکان را از هر جایی تماشا کنند. کاناپه ای که بر روی دیوار قرار دارد ، دارای بلندی است که نشستن یک خانم باردار را راحت تر می کند ، زاویه عقب تنظیم می شود ، و سختی کوسن تنظیم می شود تا خیلی نرم نباشد.

رستوران

Jiao Tang

رستوران این پروژه یک رستوران hotpot است که در چنگدو چین واقع شده است. الهام از طراحی منشأ هماهنگی بین انسان و طبیعت در نپتون است. این رستوران با هفت طرح طراحی شده است تا داستان های نپتون را به نمایش بگذارد. مفاهیم فیلم و تلویزیون ، هنر ، علم و فناوری ، طراحی اصلی دکوراتیو مبلمان ، لامپ ها ، کارد و چنگال و غیره ، تجربه غوطه وری دراماتیک را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. جمع شدن مواد و تضاد رنگ باعث ایجاد جو فضایی می شود. هنر نصب مکانیکی برای تقویت تعامل فضا و تجربه مصرف کننده استفاده می شود.

سالن

BeantoBar

سالن عنصر مهم این طرح ، جذابیت متریال مورد استفاده بود. ماده اصلی مورد استفاده ، سرو قرمز غربی بود که در اولین فروشگاه آنها در ژاپن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان روشی برای نمایش مواد ، ریکی واتانابه با جمع کردن تکه های یک به یک مانند یک پارکت ، الگوی موزائیکی را جمع کرد و از جوهره مواد رنگ های ناموزون استفاده کرد. با وجود استفاده از همان مواد ، با برش آنها ، ریکی واتانابه با توجه به زاویه دید ، با موفقیت توانست عبارات را تغییر دهد.

رستوران

Nanjing Fishing Port

رستوران این پروژه یک رستوران تبدیل شده با سه طبقه در نانجینگ است و حدود 2،000 متر مربع را دربر می گیرد. جدا از پذیرایی و جلسات ، فرهنگ چای و فرهنگ شراب در دسترس است. دکوراسیون یک احساس جدید و زنده از چینی را از سقف تا چیدمان سنگ در کف پیوند می زند. سقف با براکت ها و سقف های باستانی چینی تزئین شده است. این عنصر اصلی طراحی روی سقف را تشکیل می دهد. موادی مانند روکش چوب ، استیل ضد زنگ طلایی و نقاشی که نشان دهنده احساس جدید چینی است با هم مخلوط می شوند تا یک فضای جدید احساس چینی ایجاد کنند.

ناهار خوری و کار

Eatime Space

ناهار خوری و کار همه انسانها حق دارند با زمان و حافظه در ارتباط باشند. کلمه Eatime به نظر می رسد زمان در چینی است. فضای Eatime مکانهایی را برای ترغیب مردم به خوردن ، کار و فراخواندن در آرامش فراهم می کند. مفهوم زمان با کارگاه در تعامل نزدیک است که با گذشت زمان شاهد تغییراتی هستیم. براساس سبک کارگاه ، طراحی شامل ساختار صنعت و محیط به عنوان عناصر اساسی برای ساختن فضا می باشد. Eatime با ظرافت ترکیب عناصر وام خود به دکورهای خام و تمام شده ، به خالص ترین شکل طراحی ادای احترام می کند.

فروشگاه عینک

FVB

فروشگاه عینک فروشگاه عینک سعی در ایجاد فضایی بی نظیر دارد. با استفاده خوب از مش منبسط با اندازه های مختلف سوراخ از طریق نوترکیب و لایه بندی و استفاده از آنها از دیوار معماری تا سقف داخلی ، ویژگی لنزهای مقعر نشان داده می شود - جلوه های مختلفی از ترخیص کالا از گمرکی و مبهم بودن. با استفاده از لنزهای مقعر با تنوع زاویه ، جلوه های پیچ خورده و کج شده تصاویر بر روی طراحی سقف و کابینت صفحه نمایش ارائه شده است. خاصیت لنزهای محدب ، که سایز اشیاء را مطابق میل خود تغییر می دهد ، در دیوار نمایشگاه بیان شده است.