مجله طراحی
مجله طراحی
مناطق مشترک داخلی

Highpark Suites

مناطق مشترک داخلی مناطق مشترک Highpark Suites ادغام یکپارچه سبک زندگی شهری Gen-Y با زندگی سبز ، تجارت ، اوقات فراغت و اجتماع را کشف می کند. از لابی های Wow-فاکتور گرفته تا حیاط های مجسمه سازی آسمان ، سالن های عملکرد و اتاق های ملاقات جالب که این مکان های تفریحی برای ساکنان طراحی شده است تا بتوانند از آنها به عنوان یک خانه استفاده کنند. با الهام از زندگی بدون درز در فضای باز در فضای باز ، انعطاف پذیری ، لحظات تعاملی و یک پالت از رنگ ها و بافت های شهری ، MIL Design مرزها را به وجود آورد تا بتواند یک جامعه منحصر به فرد ، پایدار و جامع را ایجاد کند که در آن هر فضایی ساکنان و محیط گرمسیری را در ذهن داشته باشد.

کتابفروشی ، مرکز خرید

Jiuwu Culture City , Shenyang

کتابفروشی ، مرکز خرید وظیفه Jato Design بود که یک کتابفروشی سنتی را به یک فضای پویا و چند منظوره تبدیل کند - نه تنها یک مرکز خرید بلکه یک مرکز فرهنگی برای رویدادهای الهام بخش از کتاب و موارد دیگر باشد. سانترپیس فضای "قهرمان" است که بازدید کنندگان به محیطی با سبک تر از چوب با طرح های دراماتیک منتقل می شوند. پیله های مانند فانوس از سقف آویزان می شوند در حالی که راه پله ها به عنوان فضاهای عمومی استفاده می کنند که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در هنگام نشستن روی پله ها طولانی بمانند و بخوانند.

طراحی داخلی هتل

Stories Container

طراحی داخلی هتل ظروف حمل بار به جاهای دیگر است. هتل مکان های استراحت را برای مسافران فراهم می کند. مکان استراحت گذرا چیزی است که آنها مشترک دارند. به همین دلیل از "ظرف" به عنوان مفهوم هتل استفاده کنید. هتل نه تنها یک مکان استراحت بلکه فضایی با شخصیت است. هر اتاق بیان و شخصیت خاص خود را دارد. بنابراین هشت مجموعه مختلف را به شرح زیر ایجاد کنید: Indulge، Evolve، WabiSabi، Shine Flower، Pantone، Fantasy، Journey و Ballerina. خانه پایدار نه تنها یک مکان استراحت بلکه یک ایستگاه تأمین روحیه شماست.

طراحی داخلی اداری

Yuli Design Studio

طراحی داخلی اداری همیشه تعداد زیادی تابلوی علائم کثیف در جهت های عمودی ، افقی و جانبی در خیابان ها وجود دارند که جلوه های معماری واقعی را مسدود می کنند. این اصطلاحات چگونگی تعریف مجدد تابلوهای نشانه را برای بهبود و به روزرسانی تأثیرات چنین کالاهای تزئینی در فضای باز در نظر بگیرید. نکته طراحی داخلی ، تجزیه طرح قبلی است. نورپردازی طبیعی معرفی شده است. یک شیروانی توسط فضای بلند ساخته شده است. جایی که پله ها تغییر کرده است. تغییر مکان در پله ها ، زمان حرکت عمودی را کاهش می دهد. این امکان جدیدی را خارج از محدوده های قدیمی ایجاد می کند.

سالن مو

Taipei Eros

سالن مو سالن های مو بر اساس هندسه رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری بنا شده است. حرکات مویی به جمع شدن موجودات مجسمه سازی ترجمه می شود. نقوش مثلثی مکعب های عملکردی و هواپیماها را از سقف تا کف از طریق اقدامات شمع بندی ، برش و خیاطی شکل می دهد. میله های نوری تعبیه شده در خطوط تقسیم ، به کمربندهای روشنایی متعددی کمک می کنند ، ضمن حل شرایط سقف پایین ، به عنوان نورپردازی تکمیلی عمل می کنند. آنها با انعکاس آینه بزرگ گسترش می یابند و می تابند و می توانند آزادانه بین هواپیماها و سه بعدی بچرخند.

باغ خصوصی

Ryad

باغ خصوصی این چالش در مدرن سازی یک خانه قدیمی واقع شده است و آن را به عرصه صلح و آرام تبدیل می کند ، و همه جانبه در زمینه های معماری و منظر کار می کند. نما تجدید شد ، کارهای عمرانی بر روی پیاده روها انجام شد و استخر شنا و دیوارهای نگهدارنده ساخته شده و ساخت آهن جدید جعلی برای طاق ها ، دیوارها و نرده ها ایجاد شده است. باغبانی ، آبیاری و مخزن ، و همچنین رعد و برق ، مبلمان و لوازم جانبی نیز کاملاً با آن خراب بود.