مجله طراحی
مجله طراحی
اقامتگاه خانوادگی

Sleeve House

اقامتگاه خانوادگی این خانه واقعاً بی نظیر توسط معمار و دانشمند برجسته آدام دایم طراحی شده و اخیراً در مسابقه سال ساخت ساختمان سال معماران آمریکایی-معماران مقام دوم را به دست آورد. خانه 3-BR / 2.5 حمام در چمنزارهای روباز و روتختی قرار گرفته است ، در محیطی که خصوصیات آن را حفظ می کند ، و همچنین نمای چشمگیر دره و کوه. همانطور که عملی است ، ساختار به صورت نمودار به صورت دو جلد مانند آستین تقاطع درک شده است. نمای چوب پایدار با روکش چرمی ، بافتی خشن و آب و هوا را به خانه می دهد ، تفسیری مجدد از انبارهای قدیمی در دره هادسون.

فضای هنری

Surely

فضای هنری این یک هنر است ، گاه به گاه و خرده فروشی همه در یک فضا با هم ترکیب می شوند. از آنجا که این معماری که یک کارخانه تولید قلاب جانبی کشور است ، کار می کند. کل ساختمان ، بافت شفاف دیوار را حفظ می کند ، به عنوان یک بافت لایه ای فضا ، تضاد متفاوتی با خارج ایجاد می کند ، همچنین یک تجربه فضایی را ایجاد می کند. دکوراسیون بیش از حد سخت را رها کنید ، از برخی دکوراسیون نرم برای نمایش استفاده کنید که احساس آرامش ایجاد می کند. تضاد بین ایجاد و مرحله اولیه برای توسعه پایدار فضا در آینده انعطاف پذیرتر است.

مرکز فروش

Shuimolanting

مرکز فروش سبک چینی این مورد سنگ قهوه ای تیره قهوه ای موجود در بازار و خالی بودن نور طبیعی پنجره کف را تصویب می کند و تضاد بین نور و سایه ، مجازی و واقعی را تشکیل می دهد. کوره های چوبی مجازی و آلومینیومی ، تکه های برگ نیلوفر آبی مس در قسمت منظره آب و هنر نصب شخصیت چینی در منطقه استراحت ، نقطه "دادگاه ارکیده جوهر" و "؛ مورد. به طور خاص ، استفاده از مواد جدید از آبله ، در برجسته معمولی فوق العاده ، بلکه به طرز مبتکرانه هزینه سطح را کاهش می دهد.

نمایشگاه سالن حمام

Agape

نمایشگاه سالن حمام برای تمایز از فضای نمایشگاه معمولی ، ما این فضا را به عنوان زمینه ای تعریف می کنیم که می تواند زیبایی کالاها را برجسته کند. با این تعریف می خواهیم یک مرحله زمانی ایجاد کنیم که کالا بتواند خود به خود به خود بدرخشد. همچنین یک محور زمان ایجاد می کنیم تا هر محصول را نشان دهد که در این فضا از زمان های مختلف ساخته شده است.

مدرسه بین المللی

Gearing

مدرسه بین المللی شکل دایره مفهومی مدرسه بین المللی دبرسن نمادی از حمایت ، وحدت و اجتماع است. توابع مختلف مانند چرخ دنده های متصل ، غرفه های روی یک رشته که بر روی یک قوس مرتب شده است ، ظاهر می شوند. تکه تکه شدن فضا باعث ایجاد مناطق مختلف جامعه در بین کلاسهای درس می شود. تجربه فضای جدید و حضور مداوم طبیعت به دانشجویان در تفکر خلاق و تجلی ایده هایشان کمک می کند. مسیرهای منتهی به باغهای آموزشی خارج از جنگل و جنگل مفهوم دایره را تکمیل می کند و یک گذار هیجان انگیز بین محیط ساخته شده و طبیعی ایجاد می کند.

اقامتگاه خصوصی

House L019

اقامتگاه خصوصی در کل خانه از یک مفهوم ساده و پیچیده ماده و رنگ استفاده شده است. دیوارهای سفید ، کف بلوط چوبی و آهک محلی برای حمام و دودکش. جزییات دقیق دستکاری شده فضایی از لوکس حساس را ایجاد می کند. اماکن کاملاً کاملی ، فضای زندگی آزاد شناور L را تعیین می کند.