مجله طراحی
مجله طراحی
6280.ch مرکز همکار

Novex Coworking

6280.ch مرکز همکار مرکز تفریحی 6280.ch در میان کوه ها و دریاچه ها واقع در مرکز سوئیس ، 6280.ch توجیهی به نیاز روزافزون به مکانهای کاری انعطاف پذیر و در دسترس در مناطق روستایی سوئیس. این شرکت به آزادکاران محلی و مشاغل كوچك فضای کاری معاصر را با فضای داخلی ارائه می دهد كه از محیط بوكسی سایت الهام می گیرند و در گذشته های صنعتی خود ادای احترام می كنند و در عین حال محكم طبیعت زندگی كار قرن بیست و یك را پذیرایی می كنند.

طراحی دفتر

Sberbank

طراحی دفتر پیچیدگی این پروژه طراحی یک محل کار چابک و با ابعاد عظیم در یک بازه زمانی بسیار محدود و نگه داشتن نیازهای جسمی و عاطفی کاربران اداری همیشه در قلب طراحی بوده است. Sberbank با طراحی جدید دفتر ، اولین گام ها را برای مدرن سازی مفهوم محل کار خود تعیین کرده است. طراحی جدید دفتر ، کارمندان را قادر می سازد وظایف خود را در مناسب ترین محیط کار انجام دهند و یک هویت معماری کاملاً جدید برای موسسه مالی پیشرو در روسیه و اروپای شرقی برقرار کند.

دفتر

HB Reavis London

دفتر مطابق استاندارد IWBI's WELL Building ، دفتر مرکزی HB Reavis UK با هدف ترویج یک کار مبتنی بر پروژه طراحی شده است که باعث شکسته شدن سیلوهای دپارتمان می شود و کار در تیم های مختلف را ساده تر و در دسترس تر می کند. با رعایت استاندارد ساختمان WELL ، طراحی محل کار نیز با هدف رفع مشکلات بهداشتی مرتبط با دفاتر مدرن از جمله کم تحرک ، روشنایی بد ، کیفیت پایین هوا ، انتخاب محدود مواد غذایی و استرس انجام می شود.

خانه تعطیلات

Chapel on the Hill

خانه تعطیلات پس از گذراندن بیش از 40 سال در محل اسکان ، یک کلیسای متودیست خراب در شمال انگلیس برای 7 نفر به یک خانه تعطیلات خود پذیرایی تبدیل شده است. معماران ویژگی های اصلی را حفظ کرده اند - پنجره های بلند گوتیک و سالن اجتماعات اصلی - تبدیل نمازخانه به یک فضای هماهنگ و راحت که از نور روز پر شده است. این ساختمان قرن نوزدهم در حومه روستایی انگلیس واقع شده است و دارای چشم اندازهای پانوراما به تپه های نوردی و حومه زیبا.

دفتر

Blossom

دفتر اگرچه این یک فضای اداری است ، اما از ترکیب جسورانه ای از مواد مختلف استفاده می کند ، و ساختار کاشت سبز در طول روز احساس چشم انداز می بخشد. طراح فقط فضا را تأمین می کند و سرزندگی فضا هنوز به استفاده از قدرت طبیعت و سبک منحصر به فرد طراح بستگی به مالک دارد! دفتر دیگر یک کارکرد واحد نیست ، طراحی متنوع تر است و از آن در یک فضای بزرگ و باز استفاده می شود تا امکانات مختلفی بین مردم و محیط ایجاد شود.

دفتر

Dunyue

دفتر در طی فرایند مکالمه ، طراحان اجازه می دهند تا طراحی نه تنها تقسیم مکانی داخلی ، بلکه اتصال شهر / فضا / مردم با هم باشد ، به گونه ای که محیط و فضای کم کلید در شهر تعارض نکند ، روز به روز است. نما پنهان در خیابان ، شب. سپس در یک شهر به یک سبد شیشه ای تبدیل می شود.