مجله طراحی
مجله طراحی
تحقیق و توسعه

Technology Center

تحقیق و توسعه پروژه معماری مرکز فناوری به عنوان راهنما یکپارچه سازی مجموعه معماری با چشم انداز اطراف ، فضایی آرام و دلپذیر است. این ایده قطعی باعث می شود تا این مجموعه به یک نقطه عطف انسانی تبدیل شود که به غوطه وری ذهنی لازم محققانی که در آن عمل خواهند کرد ، بیان شده در قصد پلاستیکی و سازنده آن است. طراحی چشمگیر و یکپارچه سقفها به صورت مقعر و محدب تقریباً خطوط برجسته شده افقی را لمس می کند ، بنابراین ویژگی های اصلی مجموعه معماری را تعریف می کند.

طراحی داخلی

Gray and Gold

طراحی داخلی رنگ خاکستری خسته کننده به نظر می رسد. اما امروزه این رنگ در سبک هایی مانند شیر ، مینیمالیسم و سلام فن آوری یکی از سرهای اصلی است. خاکستری رنگ ارجحیت به حریم شخصی ، آرامش و استراحت است. بیشتر آنهایی را که با مردم کار می کنند یا درگیر مطالبات شناختی هستند ، به عنوان یک رنگ داخلی داخلی دعوت می کند. دیوارها ، سقف ، مبلمان ، پرده و کف به رنگ خاکستری است. رنگ و اشباع خاکستری فقط متفاوت است. طلا با جزئیات و لوازم جانبی اضافی اضافه شد. توسط قاب عکس برجسته شده است.

خانه

Santos

خانه با استفاده از چوب به عنوان عنصر اصلی سازنده ، خانه دو سطح خود را در بخش جابجا می کند و یک سقف لعاب دار ایجاد می کند تا با متن یکپارچه شود و اجازه ورود نور طبیعی را بدهد. فضای دوبل رابطه بین طبقه همکف ، طبقه فوقانی و چشم انداز را بیان می کند. یک سقف فلزی بر روی چراغ قوه پرواز می کند ، و از آن در برابر بروز آفتاب غربی محافظت می کند و به طور رسمی حجم را بازسازی می کند ، و چشم انداز محیط طبیعی را قاب می کند. این برنامه با قرار دادن مصارف عمومی در طبقه همکف و مصارف خصوصی در طبقه فوقانی بیان شده است.

طراحی داخلی تجاری

KitKat

طراحی داخلی تجاری از طریق طراحی فروشگاه ، به طور خاص برای بازار کانادا و مشتری های Yorkdale ، مفهوم و برند کلی را به شیوه ای ابتکاری ارائه دهید. با استفاده از تجربه یک مکان پاپ قبلی و بین المللی برای نوآوری و تجدید نظر در کل تجربه. ایجاد یک فروشگاه فوق العاده کاربردی ، که می تواند به خوبی برای یک ترافیک بسیار بالا ، فضای پیچیده کار کند.

طراحی داخلی

Arthurs

طراحی داخلی کوره معاصر ، اتاق استراحت و کوکتل معاصر آمریکای شمالی واقع در تورنتو Midtown و جشن گرفتن یک منوی کلاسیک تصفیه شده و نوشیدنی های امضایی افراطی. رستوران آرتور سه فضای مجزا برای لذت بردن دارد (فضای ناهار خوری ، بار ، و پاسیو پاسیو) که هم زمان احساس صمیمی و جادار می کنند. سقف در طراحی تابلوهای چوبی جلویی با روکش چوبی بی نظیر است ، ساخته شده برای تقویت شکل هشت ضلعی اتاق ، و تقلید از ظاهر کریستال برش خورده در بالا است.

خانه سرگرم کننده برای کودکان

Fun house

خانه سرگرم کننده برای کودکان این طراحی ساختمان برای یادگیری و بازی کودکان است که یک خانه کاملاً سرگرم کننده از یک پدر فوق العاده است. طراح با استفاده از مواد سالم و اشکال ایمنی را به یک فضای شگفت انگیز و جالب تبدیل کرده است. آنها سعی در ایجاد یک خانه بازی کودکان راحت و گرم کردند و سعی کردند رابطه والدین و کودک را تشدید کنند. مشتری به طراح گفت که به 3 هدف برسد که عبارتند از: (1) مواد طبیعی و ایمنی ، (2) کودکان و والدین را خوشحال و (3) فضای ذخیره سازی کافی. طراح یک روش ساده و واضح برای رسیدن به هدف پیدا کرده است که همان خانه ، همان آغاز فضای کودکان است.