مجله طراحی
مجله طراحی
نیشکر

Two spoons of sugar

نیشکر نوشیدن چای یا نوشیدن قهوه فقط برای رفع یکبار عطش نیست. این مراسم ادای احترام و اشتراک است. افزودن شکر به قهوه یا چای شما می تواند به آسانی باشد که به یاد داشته باشید شماره های رومی را به خاطر می آورید! خواه به یک قاشق واحد قند یا دو یا سه مورد نیاز داشته باشید ، کافی است یکی از سه عدد ساخته شده از شکر را انتخاب کنید و آن را در نوشیدنی گرم / سرد خود پاپ کنید. یک عمل واحد و هدف شما حل می شود. بدون قاشق ، اندازه گیری ، ساده می شود.

توالت سگها

PoLoo

توالت سگها PoLoo یک توالت اتوماتیک برای کمک به سگ ها در آرامش است ، حتی اگر هوا در خارج از حد طوفان باشد. در تابستان سال 2008 ، در طی تعطیلات قایقرانی با 3 سگ خانوادگی الیانا رجیگوری ، ملوان واجد شرایط ، پوولو را ابداع کرد. به همراه دوستش عدنان آل ماله چیزی را طراحی کرده است که نه تنها به کیفیت زندگی سگها کمک می کند بلکه به افرادی که سالمند یا معلول هستند و قادر به بیرون آمدن از خانه در دوره زمستان نیستند نیز کمک خواهد کرد. این اتوماتیک ، اجتناب از بو و استفاده آسان ، حمل ، تمیز کردن و ایده آل برای کسانی که در آپارتمان ها زندگی می کنند ، برای موتور خانه و صاحبان قایق ، هتل و استراحتگاه ها است.

خانه پرنده

Domik Ptashki

خانه پرنده با توجه به سبک زندگی یکنواخت و عدم تعامل پایدار با طبیعت ، فرد در شرایطی از هم پاشیده و نارضایتی داخلی زندگی می کند که به او اجازه نمی دهد تا از زندگی لذت ببرد. این امر می تواند با گسترش مرزهای ادراک و به دست آوردن تجربه جدید تعامل انسان و طبیعت برطرف شود. چرا پرندگان؟ آواز آنها بر سلامت روان انسان تأثیر می گذارد ، همچنین پرندگان محیط را از آفات حشرات محافظت می کنند. پروژه Domik Ptashki فرصتی است برای ایجاد یک محله مفید و تلاش با نقش و نگارشناس و مراقبت از پرندگان.

روبات مراقبت

Puro

روبات مراقبت هدف این طراح حل مشکلات در پرورش خانواده های سگ 1 نفره بوده است. اختلالات اضطرابی حیوانات سگ و مشکلات فیزیولوژیکی ریشه در طولانی مدت غیبت سرپرستان دارد. به دلیل فضای کم زندگی خود ، سرایداران محیط زندگی را با حیوانات همراه همراه می کردند و باعث ایجاد مشکلات بهداشتی می شدند. با الهام از نقاط درد ، طراح با روبشی مراقبتی روبرو شد که 1. با پرتاب کردن رفتار ، با حیوانات همراه همراه بازی می کند و با آنها تعامل می کند ، 2. گرد و غبارها و خرده های آن را بعد از فعالیتهای داخل خانه تمیز می کند ، و 3. هنگام همراهی حیوانات همراه ، بو و مو را از بین می برد. باقی مانده.

ماژول مبلمان نمدی

Polkota

ماژول مبلمان نمدی اگر گربه دارید ، احتمالاً هنگام انتخاب خانه برای او ، حداقل دو مورد از این سه مشکل داشته اید: عدم زیبایی شناسی ، پایداری و راحتی. اما این ماژول آویز با ترکیب سه عامل این مشکلات را برطرف می کند: 1) طراحی مینیمالیسم: سادگی فرم و تغییرپذیری در طراحی رنگ. 2) سازگار با محیط زیست: ضایعات چوب (خاک اره ، خاشاک) برای سلامتی گربه و صاحبش بی خطر است. 3) جهانی بودن: ماژول ها با یکدیگر ترکیب شده اند و به شما امکان می دهند یک آپارتمان گربه جداگانه در خانه خود ایجاد کنید.

قلاده سگ

Blue

قلاده سگ این نه تنها یقه سگ بلکه یک قلاده سگ با گردنبند جداشدنی است. فریدا از چرم با کیفیت و برنجی جامد استفاده می کند. در هنگام طراحی این قطعه ، او مجبور بود یک راه ایمن و ساده برای اتصال گردنبند را در نظر بگیرد ، در حالی که سگ یقه دارد. یقه نیز مجبور بود بدون گردنبند احساس لوکس داشته باشد. با استفاده از این طرح ، یک گردنبند جداشونده ، مالک می تواند در هنگام تمایل سگ خود را تزئین کند.