مجله طراحی
مجله طراحی
قلاده سگ

FiFi

قلاده سگ این نه تنها یقه سگ بلکه یک قلاده سگ با گردنبند جداشدنی است. فریدا از چرم با کیفیت و برنجی جامد استفاده می کند. در هنگام طراحی این قطعه ، او مجبور بود یک راه ایمن و ساده برای اتصال گردنبند را در نظر بگیرد ، در حالی که سگ یقه دارد. یقه نیز مجبور بود بدون گردنبند احساس لوکس داشته باشد. با استفاده از این طرح ، یک گردنبند جداشونده ، مالک می تواند در هنگام تمایل سگ خود را تزئین کند.

رول دارچین با عسل

Heaven Drop

رول دارچین با عسل قطره بهشت نوعی دارچین است که با عسل خالص پر شده است و از چای استفاده می شود. ایده این بود که دو ماده غذایی را که به طور جداگانه استفاده می شوند ترکیب کنند و یک محصول کاملاً جدید بسازند. طراحان از ساختار رول دارچین الهام گرفتند ، از فرم غلتکی آن به عنوان ظرفی برای عسل استفاده کردند و برای بسته بندی رول های دارچین از موم زنبور عسل برای جدا کردن و بسته بندی رول های دارچین استفاده کردند. این چهره های مصری بر روی سطح آن به تصویر کشیده شده است ، زیرا مردم مصر اولین افرادی هستند که به اهمیت دارچین پی بردند و از عسل به عنوان یک گنج استفاده کردند! این محصول می تواند نمادی از بهشت در لیوان های چای شما باشد.

غذا

Drink Beauty

غذا Drink Beauty مانند یک نگین زیبا است که می توانید بنوشید! ما ترکیبی از دو ماده را ساختیم که به طور جداگانه با چای مورد استفاده قرار می گرفتند: آب نبات های سنگی و برش های لیمو. این طرح کاملاً قابل خوردن است. با افزودن برش های لیمو به ساختار آب نبات ، طعم آن فوق العاده بهتر می شود و به دلیل ویتامین های لیمو ارزش غذایی آن افزایش می یابد. طراحان به سادگی میله هایی را که کریستال های آب نبات سنگی را برای آنها نگه داشتند با یک برش لیمو خشک جایگزین کردند. نوشیدنی زیبایی نمونه کاملی از دنیای مدرن است که زیبایی و کارآیی همه را با هم به ارمغان می آورد.

نوشیدنی

Firefly

نوشیدنی این طرح یک کوکتل جدید با Chia است ، ایده اصلی طراحی یک کوکتل است که دارای چندین مرحله طعم است. این طرح همچنین با رنگ های مختلفی همراه است که می تواند در زیر نور سیاه دیده شود و این باعث می شود آن را برای مهمانی ها و باشگاه ها مناسب کنید. Chia می تواند هر طعم و رنگ را جذب و ذخیره کند ، بنابراین هنگامی که یک کوکتل با Firefly تولید کرد ، می توانید قدم به قدم طعم های مختلفی را تجربه کنید. ارزش غذایی این محصول در مقایسه با سایر کوکتل ها بالاتر است و این همه به دلیل ارزش غذایی بالای Chia و کالری کم است. . این طرح فصل جدیدی از تاریخ نوشیدنی ها و کوکتل ها است.

کپسول

Wildcook

کپسول کپسول Wild Cook ، یک کپسول با انواع مواد طبیعی است و به منظور ایجاد دود غذا و ایجاد طعم ها و رایحه های مختلف طراحی شده است. بیشتر مردم بر این باورند که تنها راه تهیه مواد غذایی دودی ، سوزاندن انواع مختلف چوب است ، اما حقیقت این است که می توانید مواد غذایی خود را با مواد زیادی دودی کنید و طعم و رایحه کاملاً جدیدی ایجاد کنید. طراحان متوجه تفاوت طعم در سرتاسر جهان شدند و به همین دلیل است که وقتی موضوع ماده قابل استفاده در مناطق متنوع مطرح می شود ، این طرح کاملاً انعطاف پذیر است. این کپسول ها در ترکیبات مخلوط و تک قرار می گیرند.

حلزون آهن

Nano Airy

حلزون آهن آهن فرفشانی نانو از فناوری ابتکاری یون منفی استفاده می کند. بافت صاف و فرفری نرم و براق را برای مدت طولانی حفظ می کند. لوله فرش یک پوشش نانو سرامیکی را پشت سر گذاشته است ، بسیار صاف است. موها را به آرامی و به سرعت با هوای گرم یون های منفی فر می کند. در مقایسه با آیرونهای فرفری بدون هوا ، می توانید با کیفیت موی نرم تری به پایان برسانید. رنگ اصلی محصول نرم ، گرم و خالص و سفید و مات است و رنگ لهجه آن طلای صورتی است.