مجله طراحی
مجله طراحی
مجسمه

Atgbeyond

مجسمه شیان در محل شروع جاده ابریشم بزرگ واقع شده است. در فرایند تحقیق خلاقانه هنر ، آنها ترکیبی از ماهیت مدرن برند هتل Xi'an W ، تاریخ و فرهنگ ویژه شیان و داستانهای هنری شگفت انگیز سلسله تنگ را تشکیل می دهند. موسیقی پاپ همراه با هنر نقاشی های دیواری به بیان هنری هتل W تبدیل می شود که تأثیر عمیقی داشت.

Yong

Hak Hi Kong

Yong این پیشنهاد از سه مفهوم برای بازسازی سیستم CI برای بندر ماهیگیری Yong-An استفاده می کند. اولین آرم جدید است که با مواد بصری خاص استخراج شده از ویژگی های فرهنگی جامعه هاکا ساخته شده است. مرحله بعدی ، تجدید بررسی تجربه سرگرمی است ، سپس دو شخصیت طلسم را به نمایش بگذارید و بگذارید در جاذبه های جدید برای راهنمایی گردشگر به داخل بندر ظاهر شوند. آخر ، برنامه ریزی نه نقطه در داخل ، اطراف آن با فعالیت های تفریحی و غذاهای خوشمزه.

طراحی نمایشگاه

Tape Art

طراحی نمایشگاه در سال 2019 ، یک مهمانی بصری از خطوط ، تکه های رنگی و فلورسانس تایپه را برانگیخت. این نمایشگاه Tape That Art بود که توسط FunDesign.tv و Tape That Collective برگزار شد. پروژه های متنوعی با ایده ها و تکنیک های غیرمعمول در 8 تأسیسات فیلمبرداری ارائه شده و بیش از 40 تصویر نوار به نمایش گذاشته شده است ، به همراه فیلم هایی از کارهای هنرمندان در گذشته. آنها همچنین به صداها و نورهای درخشان افزودند تا این رویداد را به یک هنر همهجانبه هنری تبدیل کنند و موادی که از آنها استفاده می شود شامل نوارهای پارچه ای ، نوارهای مجرایی ، نوارهای کاغذی ، حکایت های بسته بندی ، نوارهای پلاستیکی و فویل است.

هنر نصب

Inorganic Mineral

هنر نصب لی چی با الهام از احساسات عمیق نسبت به طبیعت و تجربه به عنوان معمار ، بر ایجاد تاسیسات هنری گیاه شناسی بی نظیر تمرکز می کند. لی با تأمل بر ماهیت هنر و تحقیق در فنون خلاق ، وقایع زندگی را به آثار هنری رسمی تبدیل می کند. موضوع این مجموعه آثار ، بررسی ماهیت مواد و چگونگی بازسازی مواد توسط سیستم زیبایی شناسی و چشم انداز جدید است. لی همچنین معتقد است که تعریف مجدد و بازسازی گیاهان و سایر مواد مصنوعی ممکن است باعث شود چشم انداز طبیعی تأثیر عاطفی بر روی مردم داشته باشد.

برندسازی مجدد شرکت

Astra Make-up

برندسازی مجدد شرکت قدرت نام تجاری نه تنها در توانایی و دید آن بلکه در ارتباطات نیز نهفته است. آسان برای استفاده از کاتالوگ پر از عکاسی از محصولات قوی؛ وب سایت مشتری مدار و جذاب که ارائه دهنده خدمات آنلاین و نمای کلی از محصولات مارک ها است. ما همچنین به نمایندگی از احساس نام تجاری با یک سبک مد عکاسی و یک خط ارتباطات تازه در رسانه های اجتماعی ، یک زبان بصری را ایجاد کردیم ، گفت و گو بین شرکت و مصرف کننده برقرار کردیم.

طراحی متن تایپ

Monk Font

طراحی متن تایپ راهب به دنبال تعادل بین باز بودن و خوانایی سریالهای بدون اومانیست و شخصیتی منظم تر از سریال Square sans است. اگرچه در ابتدا به عنوان یک حروف لاتین طراحی شده بود ، اما در اوایل تصمیم گرفته شد که برای گنجاندن نسخه عربی به گفتگوی گسترده تری نیاز دارد. هر دو لاتین و عربی ما را با همان منطق و ایده هندسه مشترک طراحی می کنند. قدرت فرآیند طراحی موازی به دو زبان امکان می دهد تا هماهنگی و لطف بالایی داشته باشند. هر دو زبان عربی و لاتین با یکنواخت ، ضخامت ساقه و اشکال خمیده در کنار هم کار می کنند.