مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی نصب هنر

Kasane no Irome - Piling up Colors

طراحی نصب هنر طرحی نصب رقص ژاپنی. ژاپنی ها از زمان های قدیم برای بیان چیزهای مقدس رنگ ها را جمع می کردند. همچنین از کاغذ کاغذ با شیب های مربع به عنوان چیزی که نمایانگر عمق مقدس است استفاده شده است. ناکامورا کازونوبو فضایی را طراحی کرد که با تغییر در رنگ های مختلف با چنین مربع "جمع کردن" به عنوان یک نقوش ، جو را تغییر می دهد. تابلوهایی که در هوای محور هوای رقصنده ها پرواز می کنند ، آسمان را در بالای فضای صحنه پوشانده و ظاهر نوری را که از فضای عبور می کند به تصویر می کشد که بدون تابلوها قابل مشاهده نیست.

بسته بندی هدیه کیک

Marais

بسته بندی هدیه کیک بسته بندی هدیه برای کیک (سرمایه دار). تصویر جعبه اندازه 15 کیک (دو اکتاو) را نشان می دهد. معمولاً جعبه های هدیه به سادگی همه کیک ها را مرتب مرتب می کند. با این حال جعبه های کیک های بسته بندی شده جداگانه متفاوت هستند. آنها با تمرکز روی تنها یک طرح هزینه ها را کاهش دادند و در استفاده از هر شش سطح ، آنها قادر به ایجاد هر نوع صفحه کلید بودند. با استفاده از این طرح ، آنها می توانند هر اندازه صفحه کلید ، از صفحه کلیدهای کوچک ، گرفته تا پیانوهای بزرگ 88 کلید و حتی بزرگتر را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، برای یک اکتاو 13 کلید ، از 8 کیک استفاده می کنند. و یک پیانو بزرگ 88 کلید می تواند یک جعبه هدیه 52 کیک باشد.

هویت برند

SioZEN

هویت برند Siozen یک سیستم بهداشتی با سطح عالی انقلابی جدید را معرفی می کند که به طور منحصر به فرد سطوح فضایی ، دست و هوا را به یک سیستم دفاعی آلودگی میکروبی / سمی قدرتمند تبدیل می کند. روش های ساخت و ساز مدرن برای تأمین انرژی و آسایش بهتر انرژی بسیار عالی هستند ، اما این قیمت به همراه دارد. ساختمانهای محکم تر و پیش نویس در ایجاد آلاینده های بی شماری نقش دارند. حتی اگر سیستم تهویه ساختمان به درستی طراحی و به خوبی حفظ شود ، آلودگی داخل ساختمان همچنان یک مسئله جدی است. رویکردهای جدید مورد نیاز است.

بسته بندی

The Fruits Toilet Paper

بسته بندی بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها در سرتاسر ژاپن ، نوعی کاغذ توالت را به عنوان یک هدیه تازگی به مشتریان می دهند تا قدردانی خود را نشان دهند. کاغذ توالت فرنگی به گونه ای طراحی شده است که مشتریان را با سبکی زیبا و مناسب برای چنین مواردی وایو جلب کند. 4 طرح برای انتخاب از کیوی ، توت فرنگی ، هندوانه و نارنجی وجود دارد. از زمان اعلام طراحی و عرضه محصول ، در بیش از 50 رسانه رسانه ای از جمله ایستگاه های تلویزیونی ، مجلات و وب سایت ها در 23 شهر در 19 کشور جهان معرفی شده است.

برج کوهنوردی

Wisdom Path

برج کوهنوردی برج آب غیردولتی تصمیم گرفته شده توسط مدیریت کارگاه برای بازسازی برای تبدیل شدن به یک دیوار صعود کننده تصمیم گرفته شود. داشتن بالاترین نقطه در اطراف آن به خوبی در خارج از کارگاه قابل مشاهده است. دارای منظره ای زیبا از دریاچه سنزه ، قلمرو کارگاه و جنگل های کاج اطراف است. دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات خود ، در یک کوهنوردی تشریفاتی به بالای برج ، که یک نقطه مشاهده است ، شرکت می کنند. حرکت مارپیچ در اطراف برج نمادی از روند کسب تجربه است. و بالاترین نکته نمادی از تجربه زندگی است که سرانجام به سنگ خرد تبدیل می شود.

بسته بندی کیک چوب شطرنج

K & Q

بسته بندی کیک چوب شطرنج این یک بسته بندی برای کالاهای پخته شده (کیک استیک ، سرمایه دار) است. با نسبت طول به عرض 8: 1 ، ضلع های این آستین ها بسیار طولانی هستند و در یک الگوی چرمی پوشانده شده اند. این الگوی تا جلو ادامه می یابد ، همچنین دارای یک پنجره مرکزی است که از طریق آن می توان محتوای آستین را مشاهده کرد. وقتی همه هشت آستین موجود در این مجموعه هدایا تراز شوند ، الگوی شطرنجی زیبا تخته شطرنج فاش می شود. K & amp؛ Q از مناسبت خاص شما به همان زمان چای یک پادشاه و ملکه زیبا می کند.