مجله طراحی
مجله طراحی
کوکتل های بسته بندی شده

Boho Ras

کوکتل های بسته بندی شده Boho Ras کوکتل های بسته بندی شده ای را با بهترین ارواح محلی هند به فروش می رساند. این محصول دارای یک پرچم Bohemian است که سبک زندگی غیر متعارف هنری را به تصویر می کشد و تصاویری از این محصول تصویر انتزاعی از وزوز است که مصرف کننده پس از نوشیدن کوکتل بدست می آورد. این شرکت کاملاً موفق شده است به جایی برسد که در آن Global و Local با هم ملاقات کنند ، جایی که آنها می توانند گلوبال vibe را برای محصول ایجاد کنند. Boho Ras در بطری های 200 میلی لیتری و کوکتل های بسته بندی شده در بطری های 200 میلی لیتر و 750 میلی لیتر کوکتل های بسته بندی شده به فروش می رساند.

پادکست

News app

پادکست اخبار یک برنامه مصاحبه برای اطلاعات صوتی است. این الهام گرفته از طراحی تخت اپل IOS با تصاویر برای نشان دادن بلوک های اطلاعات است. از نظر بصری ، پس زمینه از رنگ آبی برقی به عنوان مأموریتی برای برجسته کردن بلوک ها برخوردار است. عناصر گرافیکی بسیار کمی وجود دارد ، هدف ، که بدون استفاده از حواس کاربر یا گم شدن آن ، کاربرد آن را آسان می کند.

بسته بندی مواد غذایی کره ای

Darin

بسته بندی مواد غذایی کره ای دارین به منظور رهایی مردم مدرن از عدم تمایل به محصولات غذایی سنتی غذایی کره در جامعه خستگی طراحی شده است ، و از وضوح ساده و گرافیکی در تحویل بسته ها به حساسیت افراد مدرن برخلاف تصاویر نامشخص که توسط فروشگاه های مواد غذایی سنتی کره استفاده شده است. . تمام طرح ها از نقوش گردش خون ساخته شده اند و هدف از تأمین نشاط و سلامتی برای افراد 20 و 30 خسته را نشان می دهند.

انیمیشن سه بعدی

Alignment to Air

انیمیشن سه بعدی در مورد انیمیشن نامه خلاق ، جین با الفبای A. شروع به کار کرد و وقتی به مرحله مفهوم می رسد ، او سعی کرد حالات شدیدتری را نشان دهد که بر فلسفه او منعکس می شود که کاملاً فعال اما در عین حال سازماندهی است. در طول راه ، او با كلمات متناقض و كامل برخورد كرد ، و به طرز ايستاده مانند تراز به هوا كه عنوان اين پروژه است ، کاملاً در حال ايدهي براي ايده خود بود. با توجه به این نکته ، انیمیشن لحظه های دقیق تر و لطیف تری را بر روی کلمه اول ارائه می دهد. از طرف دیگر ، این پایان با یک لکه دار نسبتاً انعطاف پذیر و گشاد برای نشان دادن حرف آخر است.

طراحی وب و Ux

Si Me Quiero

طراحی وب و Ux وب سایت Sí ، Me Quiero فضایی است که به خود بودن کمک می کند. برای اجرای این پروژه ، مصاحبه ها باید انجام شود و زمینه های اجتماعی و فرهنگی در رابطه با زنان باید مورد بررسی قرار گیرد. پیش بینی او در جامعه و با خودش. نتیجه گرفته شد که وب همراهی خواهد بود و با رویکرد کمک به دوست داشتن خود انجام می شود. در طراحی آن سادگی با رنگ های خنثی با استفاده از تضادهای قرمز برای جلب توجه به برخی اقدامات ، رنگ های نام تجاری کتاب منتشر شده توسط مشتری منعکس شده است. الهام از هنر ساختگرایی ناشی شده است.

طراحی لیبل شراب

314 Pi

طراحی لیبل شراب آزمایش با طعم شراب روندی بی پایان است که به مسیرهای جدید و عطرهای واگرا منجر می شود. دنباله نامحدود pi ، عدد غیر منطقی با اعشار بی پایان بدون دانستن آخرین مورد آنها الهام بخش نام این شراب ها بدون سولفیت بود. این طراحی با هدف قرار دادن ویژگی های 3،14 سری شراب به جای مخفی کردن آنها در بین تصاویر یا گرافیک ها انجام شده است. به دنبال یک رویکرد حداقلی و ساده ، این برچسب تنها ویژگی های واقعی این شراب های طبیعی را نشان می دهد زیرا می توان در نوت بوک Oenologist مشاهده کرد.