مجله طراحی
مجله طراحی
کتاب

ZhuZi Art

کتاب مجموعه ای از نسخه های کتاب برای آثار جمع آوری شده از خوشنویسی و نقاشی سنتی چینی توسط موزه هنر نانجینگ ژوزی منتشر شده است. با قدمت طولانی و تکنیک ظریف ، نقاشی ها و خطاطی های سنتی چینی به دلیل جذابیت بسیار هنری و کاربردی خود به گنجینه ای می رسد. در هنگام طراحی مجموعه ، از شکل ها ، رنگ ها و خطوط انتزاعی برای ایجاد یک حساسیت سازگار و برجسته کردن فضای خالی در طرح استفاده شده است. بی دردسر همزمان با هنرمندان در سبک های سنتی نقاشی و خطاطی.

عکاسی

The Japanese Forest

عکاسی جنگل ژاپنی از منظر مذهبی ژاپن گرفته شده است. یکی از ادیان باستانی ژاپن Animism است. پویاییسم اعتقادی است بر این که موجودات غیر انسانی ، زندگی هنوز هم (مواد معدنی ، مصنوعات و غیره) و چیزهای نامرئی نیز دارای یک هدف هستند. عکاسی مشابه این است. ماسارو Eguchi در حال شلیک چیزی است که احساس را در موضوع به وجود می آورد. درختان ، چمنها و مواد معدنی احساس زندگی را احساس می کنند. و حتی مصنوعاتی مانند سدهایی که مدت طولانی در طبیعت باقی مانده اند اراده را احساس می کنند. درست همانطور که طبیعت دست نخورده را مشاهده می کنید ، آینده مناظر موجود را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه لوازم آرایشی

Woman Flower

مجموعه لوازم آرایشی این مجموعه از سبک های لباس اغراق شده خانمهای قرون وسطایی و اشکال چشم پرنده الهام گرفته شده است. طراح اشکال این دو را استخراج کرده و از آنها به عنوان نمونه های اولیه خلاقانه استفاده کرده و با طراحی محصول ترکیب شده است تا شکل و فرم منحصر به فردی از مد ایجاد کند و فرم غنی و پویایی را نشان دهد.

طراحی کتاب

Josef Koudelka Gypsies

طراحی کتاب ژوزف کودلاکا ، عکاس مشهور جهان ، نمایشگاه عکس های خود را در بسیاری از کشورهای جهان برگزار کرده است. پس از مدتها انتظار ، سرانجام یک نمایشگاه Kudelka با مضمون کولی در کره برگزار شد و کتاب عکس او ساخته شد. از آنجایی که این نخستین نمایشگاه در کره بود ، درخواستی از نویسنده وجود داشت مبنی بر اینکه او می خواهد کتابی بسازد تا بتواند کره را احساس کند. هاژول و هانوک حروف و معماری کره ای هستند که نمایانگر کره است. متن به ذهن اشاره دارد و معماری به معنی فرم است. با الهام از این دو عنصر ، می خواست راهی برای بیان ویژگی های کره طراحی کند.

هنر عمومی

Flow With The Sprit Of Water

هنر عمومی غالباً محیط های جامعه توسط ناهماهنگی های بین شخصی و درون شخصی ساکنانشان آلوده می شوند که منجر به هرج و مرج قابل رویت و نامرئی در محیط می شود. تأثیر ناخودآگاه این اختلال در این است که ساکنان در حالت بی قرار رکود می کنند. این تحریک عادت و چرخه بر بدن ، ذهن و روح تأثیر می گذارد. مجسمه ها با تمرکز روی نتایج دلپذیر و مسالمت آمیز ، "شی" مثبت یک فضا را راهنمایی ، دامادی ، پاکسازی و تقویت می کنند. با تغییر نامحسوس در محیط خود ، مردم به سمت تعادل بین واقعیتهای درونی و بیرونی خود هدایت می شوند.

طراحی برند

Queen

طراحی برند طرح توسعه یافته مبتنی بر مفهوم ملکه و تخته شطرنج است. با دو رنگ مشکی و طلایی ، طراحی برای انتقال حس طبقه بالا و تغییر شکل تصویر بصری است. علاوه بر خطوط فلزی و طلایی که در خود محصول مورد استفاده قرار می گیرد ، عنصر صحنه برای تنظیم وضعیت جنگی شطرنج ساخته شده است و ما برای ایجاد دود و نور جنگ از هماهنگی نورپردازی مرحله استفاده می کنیم.