مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی

Winetime Seafood

بسته بندی طراحی بسته بندی برای سری محصولات غذاهای دریایی Winetime باید طراوت و قابلیت اطمینان محصول را نشان دهد ، باید آن را به طور مطلوب با رقبا متفاوت باشد ، هماهنگ و قابل درک باشد. رنگ های مورد استفاده (آبی ، سفید و نارنجی) تضادی ایجاد می کنند ، بر عناصر مهم تأکید می کنند و موقعیت مکانی برند را منعکس می کنند. مفهوم منحصر به فرد منحصر به فرد توسعه یافته این سریال را از دیگر تولید کنندگان متمایز می کند. استراتژی اطلاعات بصری باعث شده است تا تنوع محصول این سریال مشخص شود و استفاده از تصاویر به جای عکس باعث بسته بندی جالب تر شده است.

طراحی بسته بندی

Milk Baobab Baby Skin Care

طراحی بسته بندی از شیر ، ماده اصلی الهام گرفته شده است. طراحی منحصر به فرد ظروف از نوع بسته شیر نشانگر ویژگی های محصول است و به گونه ای طراحی شده است که حتی برای اولین بار از مصرف کنندگان نیز آشنا باشد. علاوه بر این ، از مواد ساخته شده از پلی اتیلن (PE) و لاستیک (EVA) و خصوصیات نرم رنگ پاستیل استفاده می شود تا تأکید شود که این محصول خفیف برای کودکان با پوست ضعیف است. شکل ایمنی گرد برای ایمنی مادر و نوزاد در گوشه استفاده می شود.

تبلیغات تبلیغاتی

Feira do Alvarinho

تبلیغات تبلیغاتی Feira do Alvarinho یک مهمانی شراب سالانه است که در موناکو ، پرتغال برگزار می شود. برای برقراری ارتباط این رویداد ، یک پادشاهی باستانی و تخیلی ایجاد شد. پادشاهی آلوارینیو با نام و تمدن خاص خود ، به این دلیل که Moncao به عنوان مهد شراب آلوارینیو شناخته می شود ، از تاریخ واقعی ، مکان ها ، افراد نمادین و افسانه های مونکائو الهام گرفته شده است. بزرگترین چالش این پروژه انتقال داستان واقعی قلمرو به طراحی شخصیت بود.

طراحی هویت بصری

ODTU Sanat 20

طراحی هویت بصری برای بیستمین سال ODTU Sanat ، که یک جشنواره هنری سالانه توسط دانشگاه فنی خاورمیانه برگزار می شود ، درخواست ایجاد زبان بصری برای برجسته سازی 20 سال متعاقبا این جشنواره بود. مطابق درخواست ، بیستمین سال جشنواره با نزدیک شدن به آن مانند یک اثر هنری پوشیده از آن پرده برداری شد. سایه های همان لایه های رنگی که اعداد 2 و 0 را تشکیل می دهند ، یک توهم سه بعدی ایجاد می کنند. این توهم احساس تسکین می بخشد و اعداد به نظر می رسد که در پس زمینه ذوب می شوند. انتخاب رنگ واضح با آرامش موج 20 ایجاد تضاد ظریف می کند.

چوب ویبکی مالبک

La Orden del Libertador

چوب ویبکی مالبک در تلاش برای ترکیب عناصر مجزا که به نام محصول اشاره دارد ، این پیام پیامی را که ارائه می دهد تقویت می کند. تصویری هیجان انگیز و جذاب را منتقل می کند. تصویر یک هادی خنثی که بال های خود را نشان می دهد ، بیانگر احساس آزادی ، همراه با مدال متقارن و پیشنهادی است ، به یک تصویر زمینه با یک منظره خیالی اضافه شده است که شعر را به طراحی می بخشد ، یک ترکیب ایده آل را برای انتقال پیام مورد نظر ایجاد می کند. یک پالت رنگی هوشیار آن را به ویژگی های منحصر به فرد می دهد و استفاده از تایپوگرافی را به یک محصول سنتی و تاریخی منتقل می کند.

قرص های تزریق شده حشیش

Secret Tarts

قرص های تزریق شده حشیش بسته بندی Secret Tarps به اصطلاح مدرن یکپارچهسازی با سیستمعامل / پرنعمت و با احساس یادداشت های مدرسه قدیمی ساخته می شود ، بنابراین پیش بینی لمسی استاد داروساز مشتری را از نگاه اول و بعد در حالی که مشاهده دقیق عناصر اصلی طراحی کدگذاری شده است ، انجام می دهد. یک ساختار جامع برای انتقال نکته اصلی بازاریابی: این محصول توسط یک شرکت حرفه ای داروساز تولید شده است و شامل دستور العمل مخفی داروساز در داخل است.