مجله طراحی
مجله طراحی
جاذبه گردشگری

In love with the wind

جاذبه گردشگری قلعه در عشق با باد یک اقامتگاه قرن بیستم است که در ده چشم انداز 10 هکتار در نزدیکی روستای راوادینوو ، منطقه ای در قلب کوه Strandza قرار دارد. از مجموعه های مشهور جهان ، معماری خیره کننده و داستان های الهام بخش خانوادگی بازدید کنید و لذت ببرید. در میان باغهای بتونی آرامش بخش ، از جنگل های جنگلی و کنار دریاچه لذت ببرید و روح افسانه ها را حس کنید.

جاذبه گردشگری

The Castle

جاذبه گردشگری قلعه یک پروژه خصوصی است که بیست سال پیش در سال 1996 آغاز شد و از رویای کودکی برای ساخت قلعه شخصی خود ، مانند داستانهای پری ، شروع کرد. طراح همچنین یک معمار ، سازنده و طراح منظره است. ایده اصلی این پروژه ایجاد مکانی برای تفریح خانوادگی ، مانند یک جاذبه گردشگری است.

محصول آموزشی

Shine and Find

محصول آموزشی مهمترین مزیت این محصول سهولت یادگیری و بهبود حافظه است. در Shine and Find ، هر صورت فلکی به صورت عملی ساخته می شوند و این چالش بارها و بارها عملی می شود. این یک تصویر ماندگار را در ذهن ایجاد می کند. یادگیری در این روش ، عملی و مطالعه و تکرار ، خسته کننده نیست و باعث می شود حافظه با دوام بیشتر و لذت بخش باشد. بسیار احساسی ، تعامل ، ساده ، خالص ، حداقل و مدرن است.

هتل

Yu Zuo

هتل این هتل در میان دیوارهای معبد دای ، در انتهای کوه تای واقع شده است. هدف از طراحان این بود که طراحی هتل را تغییر داده و هتل را در یک مکان آرام و راحت فراهم کنند و در عین حال به مهمانان اجازه دهند تا از تاریخ و فرهنگ بی نظیر این شهر استفاده کنند. با استفاده از متریال های ساده ، لحن های نور ، نورپردازی نرم و آثار هنری با دقت انتخاب شده ، فضا حس تاریخ و هم معاصر را به نمایش می گذارد.

شبیه ساز اپراتور لیفتراک

Forklift simulator

شبیه ساز اپراتور لیفتراک شبیه ساز اپراتور لیفتراک از Sheremetyevo-Cargo یک دستگاه ویژه است که برای آموزش رانندگان لیفتراک و بررسی صلاحیت ها طراحی شده است. این یک کابین با سیستم کنترل ، محل نشستن و صفحه نمایش پانورامای تاشو را نشان می دهد. مواد اصلی شبیه ساز اصلی فلز است. همچنین عناصر پلاستیکی و لایه های ارگونومیک از فوم پلی اورتان انتگرال ساخته شده است.

نمایشگاه

City Details

نمایشگاه ویترین راه حل های طراحی برای عناصر hardscape City Details از اکتبر ، 3 تا اکتبر 5 2019 در مسکو برگزار شد. مفاهیم پیشرفته ای از عناصر hardscape ، زمین های بازی ورزشی و ورزشی ، راه حل های روشنایی و اشیاء کاربردی هنر شهری در زمینی به مساحت 15000 متر مربع ارائه شد. یک راه حل ابتکاری برای ساماندهی منطقه نمایشگاه استفاده شد ، جایی که به جای حتی ردیف غرفه های غرفه دار ، مدل مینیاتور کاری این شهر ساخته شده است که دارای کلیه اجزای خاص مانند: میدان شهر ، خیابان ها ، یک باغ عمومی است.