مجله طراحی
مجله طراحی
الگوی مصرف جدید

Descry Taiwan Exhibition

الگوی مصرف جدید این نمایشگاه در کوه آلیشان ، یک جاذبه گردشگری مشهور در تایوان ، هنرها را با صنعت چای سنتی تایوانی ترکیب می کند. همکاری مقطعی این نمایشگاه می تواند ماژول جدید کسب و کار را به نمایش بگذارد. در هر بسته ، توریست ها می توانند عبارات متفاوتی را منتقل کنند که همان موضوع را دارند ، & quot؛ تایوان. & amp؛ quot؛ بازدیدکنندگان که در مناظر زیبای تایوان غوطه ور هستند ، درک عمیق تری از فرهنگ و صنعت چای تایوانی دارند.

آتش نشانی و چکش فرار

FZ

آتش نشانی و چکش فرار تجهیزات ایمنی خودرو ضروری است. خاموش کننده آتش و چکش ایمنی ، ترکیبی از این دو می تواند کارایی فرار پرسنل را هنگام وقوع یک تصادف رانندگی بهبود بخشد. فضای خودرو محدود است ، بنابراین این دستگاه به اندازه کافی کوچک طراحی شده است. می توان آن را در هر جای اتومبیل شخصی قرار داد. کپسول های آتش نشانی سنتی خودرو یکبار مصرف هستند و این طرح به راحتی می تواند آستر را تعویض کند. این کار راحت تر است و کارایی آن برای کاربران آسان است.

فعال سازی رویداد

The Jewel

فعال سازی رویداد جعبه جواهرات 3D یک فضای خرده فروشی تعاملی بود که مردم را به استفاده از جدیدترین فناوری در چاپ سه بعدی با ایجاد جواهرات مخصوص به خود دعوت کرد. از ما دعوت شدیم که فضا را فعال کنیم و فوراً فکر کردیم - چگونه می توان یک جعبه جواهرات را بدون جواهرات زیبایی در آن کامل کرد؟ نتیجه یک مجسمه سازی معاصر بود که منجر به منشوری از رنگ شد که زیبایی نور بازتابنده ، رنگ و سایه را در بر می گرفت.

ربات موبایل مستقل

Pharmy

ربات موبایل مستقل ربات ناوبری خودمختار برای تدارکات بیمارستان. این یک سیستم خدمات محصول برای انجام زایمانهای ایمن ، کاهش شانس حرفه ای بهداشت در معرض ابتلا به بیماری ، محدود کردن بیماری های همه گیر بین کارکنان بیمارستان و بیماران (COVID-19 یا H1N1) است. این طرح با استفاده از تعامل بدون عارضه کاربر از طریق فن آوری دوستانه ، به کارآیی و ایمنی آسان زایمان های بیمارستانی کمک می کند. واحدهای روباتیک این امکان را دارند که به صورت مستقل به داخل محیط داخلی حرکت کنند و با واحدهای مشابه ، جریان همزمان داشته باشند و بتوانند کار مشترک تیم را انجام دهند.

پخش کننده عطر هوشمند

Theunique

پخش کننده عطر هوشمند آگارود بسیار نادر و گران است. عطر آن فقط از سوزش یا استخراج قابل استفاده است ، در داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط معدودی از کاربران آن تهیه می شود. برای شکستن این محدودیت ها ، یک دیفیوزور رایحه ای هوشمند و قرص های طبیعی آگارود پس از 3 سال تلاش با بیش از 60 طرح ، 10 نمونه اولیه و 200 آزمایش ایجاد می شوند. این یک مدل تجاری جدید ممکن و استفاده از زمینه ای برای صنعت آگاروود را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دیفیوزور را در داخل یک ماشین قرار دهند ، زمان ، تراکم و تنوع عطر را با سهولت سفارشی کرده و از هرگونه حرکت و هر زمان که رانندگی می کنند لذت ببرند.

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک

Toromac

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک Toromac مخصوصاً با ظاهری قدرتمند خود طراحی شده است تا روشی جدید برای مصرف آب پرتقال تازه فشرده شده به ارمغان آورد. ساخته شده برای حداکثر استحصال آب ، آن را برای رستوران ها ، کافه تریا ها و سوپر مارکت ها تهیه کرده و طراحی برتر آن با استفاده از طعم ، سلامتی و بهداشت ، تجربه ای دوستانه را ارائه می دهد. این سیستم نوآورانه ای دارد که میوه را به صورت عمودی برش می دهد و با فشار چرخشی نیمی از آنها را فشرده می کند. این بدان معنی است که حداکثر عملکرد بدون فشار یا لمس پوسته حاصل می شود.