مجله طراحی
مجله طراحی
گردنبند

Sakura

گردنبند گردنبند بسیار انعطاف پذیر است و از قطعات مختلفی ساخته شده است که به صورت یکپارچه به هم چسبانده می شوند تا آبشار زیبایی را در ناحیه گردن زنان ایجاد کنند. گلهای وسط در سمت راست می چرخند و در آنجا امکان استفاده از قطعه کوتاهتر گردنبند سمت چپ به طور جداگانه به صورت سینه بند وجود دارد. گردنبند با توجه به شکل سه بعدی و پیچیدگی قطعه بسیار سبک است. وزن ناخالص آن 362.50 گرم ساخته شده 18 عیار است و 518.75 قیراط سنگ و الماس

ماهی ابریشم

Passion

ماهی ابریشم "Passion" یکی از اشیاء "Regards" است. روسری ابریشمی را به آرامی در یک مربع جیب بریزید یا آن را به عنوان آثار هنری قاب کنید و ماندگاری آن را حفظ کنید. مانند یک بازی است - هر شیء بیش از یک عملکرد دارد. "با احترام" همبستگی ملایمی بین صنایع دستی قدیمی و اشیاء طراحی مدرن را نشان می دهد. هر طراحی یک اثر هنری بی نظیر است و داستانی متفاوت را روایت می کند. مکانی را تصور کنید که هر جزئیات جزئی داستانی را برای شما روایت می کند ، جایی که کیفیت یک ارزش زندگی است و بزرگترین تجملات واقعی بودن خودتان است. اینجاست که "با احترام" شما را ملاقات می کند. بگذارید هنر شما را ملاقات کند و با شما پیر شود!

مجموعه جواهرات

Future 02

مجموعه جواهرات Project Future 02 یک مجموعه جواهرات با پیچ و تاب و سرگرم کننده و پر جنب و جوش است که با الهام از قضایای دایره ساخته شده است. هر قطعه با استفاده از نرم افزار Computer Aided Design ساخته شده است که کاملاً یا جزئی با فناوری Selector Laser Sintering یا Steel چاپ 3 بعدی ساخته شده است و دستی با تکنیک های سنتی ابریشم ساخته شده است. این مجموعه الهام بخش از شکل دایره است و با دقت طراحی شده است تا قضایای اقلیدسی را به الگوهای و اشکال هنر پوشیدنی تجسم کند ، از این طریق آغاز جدیدی را نشان می دهد. نقطه شروع آینده مهیج.

کت سنگر

Renaissance

کت سنگر عشق و تطبیق پذیری. داستانی زیبا که در پارچه ، خیاطی و مفهوم این روکش پوشانده شده است ، در کنار سایر لباس های این مجموعه. منحصر به فرد بودن این قطعه مطمئناً طراحی شهری ، لمس حداقلی است ، اما آنچه که در اینجا واقعاً تعجب آور است ، ممکن است متنوع بودن آن باشد. لطفا فقط چشمان خود را ببندید. اولا ، شما باید یک شخص جدی را ببینید که مشغول کار جدی اوست. اکنون ، سر خود را تکان دهید و درست در مقابل شما یک کت سنگر آبی نوشته شده را مشاهده خواهید کرد که اندیشه های مغناطیسی روی آن است. نوشته شده با دست. با عشق ، قابل بازگشت!

عینک تاشو

Blooming

عینک تاشو طراحی عینک سونجا از گل های شکوفه و قاب های دیدنی اولیه الهام گرفته شده است. طراح با ترکیب اشکال ارگانیک طبیعت و عناصر کاربردی قاب های دیدنی ، یک کالای قابل تبدیل را ایجاد کرد که با استفاده از چندین ظاهر متفاوت می توان به راحتی دستکاری کرد. این محصول همچنین با امکان تاشو عملی طراحی شده و فضای کمتری را در کیف حمل دارد. این لنزها از جنس پلکسی گلاس برش لیزری با چاپ گلهای ارکیده تولید می شوند و فریم ها به صورت دستی و با استفاده از برنجهای با روکش طلای 18k ساخته می شوند.

گوشواره های چند منظوره

Blue Daisy

گوشواره های چند منظوره گلهای دیزی گلهای مرکب با دو گل مرکب در یک قسمت داخلی و یک قسمت گلبرگ بیرونی هستند. این نمادی از درهم آمیختگی دو نشان دهنده عشق واقعی یا پیوند نهایی است. این طرح در منحصر به فرد بودن گل گل مروارید مخلوط شده است و به پوشنده اجازه می دهد تا از راه های مختلف آبی رنگ دیزی را بپوشد. انتخاب یاقوت کبود آبی برای گلبرگها تأکید بر الهام بخشیدن از امید ، میل و عشق است. یاقوت کبودهای زرد انتخاب شده برای گلبرگ گل مرکزی ، پوشنده را درگیر می کند تا احساس شادی و غرور را به لباس گیرنده بکشاند و آرامش و اعتماد به نفس کامل در نمایش ظرافت آن داشته باشد.