مجله طراحی
مجله طراحی
کت سنگر

Renaissance

کت سنگر عشق و تطبیق پذیری. داستانی زیبا که در پارچه ، خیاطی و مفهوم این روکش پوشانده شده است ، در کنار سایر لباس های این مجموعه. منحصر به فرد بودن این قطعه مطمئناً طراحی شهری ، لمس حداقلی است ، اما آنچه که در اینجا واقعاً تعجب آور است ، ممکن است متنوع بودن آن باشد. لطفا فقط چشمان خود را ببندید. اولا ، شما باید یک شخص جدی را ببینید که مشغول کار جدی اوست. اکنون ، سر خود را تکان دهید و درست در مقابل شما یک کت سنگر آبی نوشته شده را مشاهده خواهید کرد که اندیشه های مغناطیسی روی آن است. نوشته شده با دست. با عشق ، قابل بازگشت!

عینک تاشو

Blooming

عینک تاشو طراحی عینک سونجا از گل های شکوفه و قاب های دیدنی اولیه الهام گرفته شده است. طراح با ترکیب اشکال ارگانیک طبیعت و عناصر کاربردی قاب های دیدنی ، یک کالای قابل تبدیل را ایجاد کرد که با استفاده از چندین ظاهر متفاوت می توان به راحتی دستکاری کرد. این محصول همچنین با امکان تاشو عملی طراحی شده و فضای کمتری را در کیف حمل دارد. این لنزها از جنس پلکسی گلاس برش لیزری با چاپ گلهای ارکیده تولید می شوند و فریم ها به صورت دستی و با استفاده از برنجهای با روکش طلای 18k ساخته می شوند.

گوشواره های چند منظوره

Blue Daisy

گوشواره های چند منظوره گلهای دیزی گلهای مرکب با دو گل مرکب در یک قسمت داخلی و یک قسمت گلبرگ بیرونی هستند. این نمادی از درهم آمیختگی دو نشان دهنده عشق واقعی یا پیوند نهایی است. این طرح در منحصر به فرد بودن گل گل مروارید مخلوط شده است و به پوشنده اجازه می دهد تا از راه های مختلف آبی رنگ دیزی را بپوشد. انتخاب یاقوت کبود آبی برای گلبرگها تأکید بر الهام بخشیدن از امید ، میل و عشق است. یاقوت کبودهای زرد انتخاب شده برای گلبرگ گل مرکزی ، پوشنده را درگیر می کند تا احساس شادی و غرور را به لباس گیرنده بکشاند و آرامش و اعتماد به نفس کامل در نمایش ظرافت آن داشته باشد.

آویز

Eternal Union

آویز اتحادیه ابدی توسط Olga Yatskaer ، مورخ حرفه ای که تصمیم به دنبال حرفه جدیدی از یک طراح جواهرات ، ساده و در عین حال پر معنی است. برخی از آنها لمس جواهرات سلتی یا حتی گره هراکلز را در آن مشاهده می کنند. قطعه نمایانگر یک شکل نامتناهی است که به نظر می رسد مانند دو شکل به هم پیوسته است. این اثر از طریق خطوط مانند شبکه حک شده بر روی قطعه ایجاد می شود. به عبارت دیگر - این دو به عنوان یک دیگر به هم پیوسته اند ، و یکی اتحادیه این دو است.

مجموعه جواهرات

Ataraxia

مجموعه جواهرات این پروژه با تلفیق با مد و فناوری پیشرفته ، ایجاد قطعات جواهرات را قادر می سازد تا عناصر گوتیک قدیمی را به سبکی جدید تبدیل کنند و در مورد پتانسیل های سنتی در متن معاصر بحث کنند. این پروژه با توجه به نحوه تأثیرگذاری لرزش گوتیک در مخاطب ، سعی می کند تجربه فردی منحصر به فرد را از طریق تعامل بازیگوشانه و با بررسی رابطه بین طراحی و پوشیدگان برانگیزد. سنگهای قیمتی مصنوعی ، به عنوان یک ماده سازگار با محیط زیست پایین ، به سطوح غیر معمولی مسطح بریده شدند تا رنگ های خود را بر روی پوست بکشند تا تعامل را تقویت کنند.

کولی

Eves Weapon

کولی سلاح حوا از 750 قیراط گل رز و طلای سفید ساخته شده است. این شامل 110 الماس (20.2 عیار) است و از 62 بخش تشکیل شده است. همه آنها دارای دو ظاهر کاملاً متفاوت هستند: در نمای جانبی قسمتها به شکل سیب هستند و در نمای بالا خطوط V شکل دیده می شود. هر قطعه به صورت پهلو تقسیم می شود تا اثر بارگذاری بهاری را که الماس ها را نگه می دارد ایجاد کند - الماس ها فقط با تنش نگه داشته می شوند. این مزیت بر درخشندگی ، درخشش تأکید می کند و درخشندگی قابل مشاهده الماس را به حداکثر می رساند. این امکان را می دهد با وجود اندازه گردنبند ، طراحی بسیار سبک و شفافی داشته باشد.