مجله طراحی
مجله طراحی
ساعت متصل

COOKOO

ساعت متصل COOKOO ™ ، اولین ساعت هوشمند طراح جهان است که یک حرکت آنالوگ را با یک صفحه نمایش دیجیتالی ترکیب می کند. این ساعت با طراحی نمادین برای خطوط فوق العاده تمیز و قابلیت های هوشمند ، اعلان های ارجح را از تلفن هوشمند یا iPad خود نمایش می دهد. با تشکر از برنامه COOKOO ™ کاربران با انتخاب کدام یک از اعلان ها و هشدارهایی که می خواهند سمت راست مچ خود را دریافت کنند ، کنترل زندگی متصل خود را کنترل می کنند. با فشار دادن دکمه COMMAND قابل تنظیم ، از راه دور دوربین ، پخش موسیقی کنترل از راه دور ، چک با یک دکمه فیس بوک و بسیاری گزینه های دیگر امکان پذیر خواهد بود.

کیس لپ تاپ

Olga

کیس لپ تاپ کیس لپ تاپ با بند خاص و سیستم پرونده دیگر ویژه. برای مواد من چرم بازیافت شده را گرفتم. چندین رنگ وجود دارد که هر کس می تواند خودش را انتخاب کند. هدف من این بود که موارد ساده و جالب و جالب را برای لپ تاپ انجام دهم که در آن به راحتی سیستم مراقبتی تعقیب شده است و در صورتی که مجبور شوید با خود مکزیکی از قبیل Macbook Pro و Ipad یا Mini Ipad داشته باشید ، می توانید پرونده دیگری را ببندید. می توانید با خود چتر یا روزنامه تهیه کنید. به راحتی مورد برای هر روز تقاضا.

پالتوی بارانی

UMBRELLA COAT

پالتوی بارانی این کت بارانی ترکیبی از کت بارانی ، چتر و شلوار ضد آب است. بسته به شرایط آب و هوایی و میزان باران می تواند در سطوح مختلف حفاظتی تنظیم شود. ویژگی منحصر به فرد او این است که بارانی و چتر را در یک مورد ترکیب می کند. با "بارانی چتر" دستان شما آزاد است. همچنین ، می تواند برای فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری مناسب باشد. علاوه بر این در خیابان شلوغ ، چترهای دیگر را نمی چشید زیرا چتر هود از بالای شانه های شما امتداد دارد.

انگشتر

Doppio

انگشتر این یک جواهر هیجان انگیز از طبیعت عرفانی است. "دوپیو" با شکل مارپیچ خود به دو جهت سفر می کند که نماد زمان مردان است: گذشته و آینده آنها. این نقره و طلا را حمل می کند که نشان دهنده پیشرفت فضایل روح انسان در طول تاریخ خود در زمین است.

انگشتر و آویز

Natural Beauty

انگشتر و آویز مجموعه زیبایی های طبیعی به عنوان ادای احترام به جنگل آمازون ، میراث نه تنها برزیل ، بلکه برای کل جهان ساخته شده است. این مجموعه زیبایی های طبیعت را با حساسیت به منحنی های زنانه در می آورد که جواهرات بدن زن را شکل داده و نوازش می دهد.

گردنبند

Sakura

گردنبند گردنبند بسیار انعطاف پذیر است و از قطعات مختلفی ساخته شده است که به صورت یکپارچه به هم چسبانده می شوند تا آبشار زیبایی را در ناحیه گردن زنان ایجاد کنند. گلهای وسط در سمت راست می چرخند و در آنجا امکان استفاده از قطعه کوتاهتر گردنبند سمت چپ به طور جداگانه به صورت سینه بند وجود دارد. گردنبند با توجه به شکل سه بعدی و پیچیدگی قطعه بسیار سبک است. وزن ناخالص آن 362.50 گرم ساخته شده 18 عیار است و 518.75 قیراط سنگ و الماس