مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی مهمانخانه

The MeetNi

طراحی داخلی مهمانخانه از نظر عناصر طراحی ، قرار نیست پیچیده یا مینیمالیستی باشد. رنگ ساده چینی را به عنوان پایه می گیرد ، اما از رنگ بافتی برای خالی ماندن فضای استفاده می کند ، که برداشت هنری شرقی را در راستای زیبایی شناسی مدرن شکل می دهد. مبلمان منزل مدرن اومانیستی و تزئینات سنتی با داستانهای تاریخی به نظر می رسد دیالوگ های باستانی و مدرن در فضا جریان دارد ، با جذابیتی که از اوقات فراغت باستانی برخوردار است.

نام پروژه : The MeetNi, نام طراحان : Lichen Ding, نام مشتری : The MeetNi Hotel.

The MeetNi طراحی داخلی مهمانخانه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.