مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی هتل

New Beacon

طراحی داخلی هتل فضا ظرف است. طراح عناصر احساسی و فضایی را درون آن تزریق می کند. طراح با ترکیب ویژگی های فضا نورمنون ، طرز تهیه مسیر فضا ، کسر از احساسات به دنباله را تکمیل می کند ، و سپس یک داستان کامل را شکل می دهد. احساسات انسانی به طور طبیعی از طریق تجربه رسوب و تعالی می یابد. از تکنیک های مدرن برای استعاره فرهنگ شهر باستانی استفاده می کند ، و حکمت زیبایی شناختی را برای هزاران سال نشان می دهد. این طرح ، به عنوان تماشاگر ، به آهستگی می گوید كه چگونه یك شهر زندگی انسانی معاصر را با زمینه خود تغذیه می كند.

نام پروژه : New Beacon, نام طراحان : Lichen Ding, نام مشتری : New Beacon Hotel.

New Beacon طراحی داخلی هتل

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.