مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان هوشمند

Fluid Cube and Snake

مبلمان هوشمند سلام وود خطی از مبلمان فضای باز با کارکردهای هوشمند برای فضاهای جامعه ایجاد کرد. آنها با تجسم مجدد در ژانر مبلمان عمومی ، نصب های جذاب و بصری را با استفاده از سیستم روشنایی و پریزهای USB طراحی کردند که نیاز به یکپارچه سازی پنل های خورشیدی و باتری ها داشت. مار یک ساختار مدولار است. عناصر آن متناسب با سایت داده شده متغیر است. Cub Fluid یک واحد ثابت با قسمت بالای شیشه ای است که دارای سلول های خورشیدی است. این استودیو معتقد است که هدف از طراحی تبدیل مقالات استفاده روزمره به اشیاء دوست داشتنی است.

نام پروژه : Fluid Cube and Snake, نام طراحان : Hello Wood, نام مشتری : Hello Wood.

Fluid Cube and Snake مبلمان هوشمند

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.