مجله طراحی
مجله طراحی
دهلیز

Sberbank Headquarters

دهلیز معماری سوئیس Evolution Design با همکاری استودیوی معماری روسی T + T معماران ، یک دهلیز بزرگ و چند منظوره بزرگ در دفتر مرکزی شرکت های بزرگ Sberbank در مسکو طراحی کرده است. نور آفتاب در روز خانه هایی از اتاقهای مختلف همکار و یک نوار قهوه خانه های مختلف را آب گرفت ، که اتاق جلسات الماس به حالت تعلیق در آن مرکز کانون حیاط داخلی است. بازتاب های آینه ، نمای داخلی لعاب دار و استفاده از گیاهان باعث ایجاد حس جادوگری و تداوم می شود.

نام پروژه : Sberbank Headquarters, نام طراحان : Evolution Design, نام مشتری : Sberbank of Russia.

Sberbank Headquarters دهلیز

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.