مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش

Feiliyundi

مرکز فروش یک کار طراحی خوب ، احساسات مردم را برانگیخته است. طراح از حافظه به سبک سنتی پرش می کند و تجربه جدیدی را در ساختار فضایی باشکوه و آینده نگر نشان می دهد. سالن تجربه ای زیست محیطی همهجانبه از طریق قرار دادن دقیق نصب های هنری ، حرکت واضح از فضا و سطح تزئینی که با مواد و رنگ های سنگفرش شده ساخته شده است. حضور در آن نه تنها بازگشت به طبیعت بلکه سفر مفید نیز خواهد بود.

هود محدوده

Black Hole Hood

هود محدوده این هود محدوده ای که با الهام از Black Hole و Worm Hole طراحی شده است ، این محصول را به زیبایی و مدرن می بخشد ، این باعث ایجاد احساسات عاطفی و مقرون به صرفه می شود. این باعث می شود لحظات عاطفی و استفاده آسان هنگام پخت و پز. سبک ، آسان برای نصب ، تمیز کردن آسان و طراحی آن برای آشپزخانه های مدرن ایلند است.

مرکز فروش

HuiSheng Lanhai

مرکز فروش با مضمون اقیانوس طراحی صحنه ، روح فضا را به پایان برسانید ، با مربع پیکسل به عنوان عنصر ارتباط تصویری ، به کودکان در بازی اجازه دهید تا کشف یادگیری و رشد را کشف کنند و به هسته اصلی این پرونده تبدیل شوند ، موقعیت یابی فضای آزاد ارائه می دهد. اثر خیالی آموزش در سرگرمی. از فرم ، مقیاس ، امکانات رنگ ، ساختار گرفته تا تجربه حسی روانشناختی ، هنگامی که همه عناصر در یکپارچه سازی و برخورد قرار بگیرند ، مفهوم فضا ادامه می یابد و غنی می شود.

بلندگو

Black Hole

بلندگو Black Hole که بر اساس فناوری هوشمند مدرن طراحی شده است ، و بلندگو قابل حمل بلوتوث است. این می تواند به هر تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف متصل شود ، و یک درگاه USB نیز برای اتصال به حافظه قابل حمل خارجی وجود دارد. از نور تعبیه شده می توان به عنوان چراغ میز استفاده کرد. همچنین ، ظاهری جذاب از سیاه چاله باعث می شود تا از خانه های جذاب در طراحی داخلی استفاده شود.

بلندگو بلوتوث قابل حمل

Black Box

بلندگو بلوتوث قابل حمل این بلندگو قابل حمل بلوتوث است. سبک و کوچک است و شکل عاطفی دارد. من فرم بلندگوهای Black Box را با ساده کردن شکل امواج طراحی کردم. برای گوش دادن به صدای استریو ، دارای دو بلندگو ، چپ و راست است. همچنین این دو بلندگو هر بخشی از شکل موج هستند. یکی شکل موج مثبت و دیگری شکل موج منفی است. برای استفاده ، این دستگاه می تواند با بلوتوث به سایر دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه و رایانه متصل شود و صدا را پخش کند. همچنین دارای اشتراک باتری است. با قرار دادن دو بلندگو ، یک جعبه سیاه هنگام استفاده از آن روی میز ظاهر می شود.

مرکز فروش

Ad Jinli

مرکز فروش این پروژه ساختمانهای قدیمی را در طرح شهری نوسازی کرده و به مأموریت کاربردی جدید ساختمانها می پردازد تا شرایط جدید عملکردی را برآورده سازد. طراحان سعی می کنند تا مردم را به سمت پذیرش سبک مدرن در شهر چهار لایه از تبدیل ساختمان به طراحی دکوراسیون داخلی سوق دهند تا از صحت اجرای پروژه اطمینان حاصل شود.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.