مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران و بار ژاپنی

Dongshang

رستوران و بار ژاپنی دونگشانگ یک رستوران و بار در ژاپنی است که در پکن واقع شده و از بامبو به اشکال و اندازه های مختلف تشکیل شده است. چشم انداز پروژه ایجاد یک محیط ناهار خوری منحصر به فرد با درهم آمیختن زیبایی شناسی ژاپنی با عناصر فرهنگ چینی بود. مواد سنتی با پیوندهای محکم با هنر و صنایع دستی دو کشور ، دیوارها و سقفها را پوشانده است تا یک فضای صمیمی ایجاد کند. ماده طبیعی و پایدار نمادی از فلسفه ضد شهری در داستان کلاسیک چینی ، هفت گانه از باغ بامبو ، و فضای داخلی احساس ناهار خوری در یک بیشه بامبو را برانگیخته است.

صندلی

Osker

صندلی اسکر بلافاصله شما را به نشستن و استراحت دعوت می کند. این صندلی دارای طراحی بسیار برجسته و خمیده ای است که ویژگی های متمایزی از قبیل نجاری های چوبی کاملاً دست ساز ، آرماتورهای چرمی و کوسن را ارائه می دهد. بسیاری از جزئیات و استفاده از مواد با کیفیت بالا: چرم و چوب جامد طراحی مدرن و بی موقع را تضمین می کند.

خانه

Zen Mood

خانه ذن مود یک پروژه مفهومی است که در 3 محرک اصلی قرار دارد: مینیمالیسم ، سازگاری و زیبایی شناسی. بخش های جداگانه به شکل ها و شکل های متنوعی استفاده می شوند: خانه ها ، دفاتر یا نمایشگاه ها با استفاده از دو قالب می توانند ایجاد شوند. هر ماژول با 3.20 with 6.00 متر چیده شده در 19m arranged در 01 یا 02 طبقه طراحی شده است. حمل و نقل عمدتا توسط کامیون ها انجام می شود و فقط در یک روز قابل حمل و نصب است. این یک طراحی منحصر به فرد و معاصر است که فضاهایی ساده ، سرزنده و خلاق ایجاد می کند که از طریق یک روش سازنده تمیز و صنعتی امکان پذیر است.

سیستم راه یابی

Airport Bremen

سیستم راه یابی یک طراحی مدرن با کنتراست بالا و اطلاعات واضح Hirarchie سیستم جدید را متمایز می کند. سیستم جهت گیری سریع کار می کند و سهم مثبتی در کیفیت خدمات فرودگاهی خواهد داشت. مهمترین وسیله در کنار استفاده از یک فونت جدید ، یک عنصر مشخص فلش معرفی رنگ های متفاوت و با کنتراست بالا. این امر به ویژه در جنبه های عملکردی و روانشناختی ، مانند دید خوب ، خوانایی و ثبت اطلاعات بدون مانع وجود داشت. موارد جدید آلومینیومی با روشنایی LED بهینه و معاصر استفاده شده است. برج های علامت اضافه شده است.

مبلمان حوضه

Eva

مبلمان حوضه الهام گرفتن از طراح از حداقل طراحی و استفاده از آن به عنوان یک ویژگی آرام اما با طراوت در فضای حمام استفاده شده است. این از تحقیقات در مورد اشکال معماری و حجم هندسی ساده پدید آمده است. حوضه می تواند به طور بالقوه عنصری باشد که فضاهای مختلف را در اطراف و در همان زمان یک نقطه مرکزی به فضا تعریف می کند. استفاده بسیار تمیز ، تمیز و بادوام نیز بسیار آسان است. تغییرات مختلفی از جمله ایستادن به تنهایی ، نیمکت نشسته و دیوار نصب شده ، و همچنین سینک یک یا دوتایی وجود دارد. تغییرات در رنگ (رنگ های RAL) به ادغام طرح در فضا کمک می کند.

مفهوم بسته بندی

Faberlic Supplements

مفهوم بسته بندی در دنیای مدرن ، مردم دائما در معرض اثرات تهاجمی عوامل منفی خارجی قرار دارند. اکولوژی بد ، شلوغ بودن ریتم زندگی در megalopolises یا استرس منجر به افزایش بارهای بدن می شود. برای عادی سازی و بهبود وضعیت عملکردی بدن ، از مکمل ها استفاده می شود. استعاره اصلی این پروژه به نمودار بهبود وضعیت بهزیستی فرد با استفاده از مکمل ها تبدیل شده است. همچنین ، عنصر اصلی گرافیکی شکل حرف F - حرف اول را با نام تجاری تکرار می کند.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.