مجله طراحی
مجله طراحی
تخت گربه

Catzz

تخت گربه هنگام طراحی تختخواب گربه Catzz ، از نیازهای گربه ها و صاحبان آن الهام گرفته شده است و نیاز به عملکرد ، سادگی و زیبایی دارد. هنگام مشاهده گربه ها ، ویژگی های هندسی منحصر به فرد آنها از فرم تمیز و قابل تشخیص الهام می گیرد. برخی از الگوهای رفتاری مشخص (مانند حرکت گوش) در تجربه کاربر گربه گنجانیده می شوند. همچنین ، با در نظر داشتن مالکان ، هدف ایجاد اثاثیه ای بود که بتوانند سفارشی کنند و با افتخار به نمایش بگذارند. علاوه بر این ، اطمینان از نگهداری آسان مهم بود. همه آنها طراحی براق ، هندسی و ساختار مدولار را قادر می سازد.

Leisure Club

Central Yosemite

Leisure Club بازگشت به سادگی زندگی ، خورشید از طریق نور پنجره و سایه متقاطع. به منظور بهتر انعکاس عطر و طعم طبیعی در فضای کلی ، استفاده کامل از طراحی چوب ، ساده و شیک ، راحتی انسانی ، استرس فضای فضای هنری. لحن جذابیت شرقی ، با روحیه فضایی منحصر به فرد. این بیان دیگری از فضای داخلی است ، طبیعی ، خالص ، متغیر است.

بسته بندی چای خشک

SARISTI

بسته بندی چای خشک طرح یک ظرف استوانه ای با رنگ های زنده است. استفاده ابتکاری و روشن از رنگها و اشکال ، طرحی هماهنگ را ایجاد می کند که گیاهان دارویی SARISTI را منعکس می کند. آنچه که طراحی ما را متمایز می کند توانایی ما در ارائه پیچشی مدرن به بسته بندی چای خشک است. حیواناتی که در بسته بندی استفاده می شوند ، عواطف و شرایطی را نشان می دهند که مردم اغلب تجربه می کنند. به عنوان مثال ، پرندگان فلامینگو نشان دهنده عشق ، خرس پاندا نشان دهنده آرامش است.

بسته بندی روغن زیتون

Ionia

بسته بندی روغن زیتون همانطور که یونانیان باستان هر آمفورا (ظرف) روغن زیتون را جداگانه رنگ و طراحی می کردند ، امروز تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند! آنها این هنر و سنت باستانی را احیا و به کار گرفتند ، در یک تولید مدرن معاصر که هر یک از 2000 بطری تولید شده الگوهای مختلفی دارند. هر بطری به صورت جداگانه طراحی شده است. این یک طرح منحصر به فرد خطی است که از الگوهای یونان باستان و با جلوه ای مدرن الهام گرفته شده است که میراث روغن زیتون پرنعمت را جشن می گیرد. این یک دور باطل نیست ؛ این یک خط خلاق مستقیم در حال توسعه است. هر خط تولید 2000 طرح مختلف ایجاد می کند.

مارک

1869 Principe Real

مارک 1869 Principe Real یک تختخواب و صبحانه است که در شیک ترین مکان در لیسبون - Principe Real واقع شده است. مدونا تازه خانه ای در این محله خریده است. این B&B در یک کاخ قدیمی 1869 واقع شده است و جذابیت قدیمی را با فضای داخلی معاصر مخلوط کرده و جلوه و جلوه ای لوکس به آن بخشیده است. این مارک تجاری ملزم به درج این مقادیر در آرم و برنامه های تجاری خود بود تا فلسفه این مکان منحصر به فرد را منعکس کند. این منجر به یک آرم می شود که یک فونت کلاسیک را با هم یادآوری می کند ، شماره های قدیمی درب را با تایپوگرافی مدرن و جزئیاتی از یک نماد تخت سبک در L of Real مخلوط می کند.

اقامتگاه

Panorama Villa

اقامتگاه با در نظر گرفتن ساختار یک دهکده معمولی مانی ، این مفهوم به عنوان مجموعه ای از قطعات سنگی منفرد در اطراف دهلیز ، ورودی و فضاهای زندگی تصور شده است. حجم خشن محل سکونت با محیط طبیعی آنها گفتگو می کند ، در حالی که ریتم دهانه آنها حریم خصوصی را تضمین می کند یا در منظره های پانوراما از افق دعوت می کند و تجربه مستقیم روایت های پی در پی و متنوع را ایجاد می کند. ویلا در Navarino Residences واقع شده است ، مجموعه ای از ویلاهای لوکس برای مالکیت خصوصی در قلب تفریحگاه Navarino Dunes.