مجله طراحی
مجله طراحی
نگهدارنده چاقو

Only Right Here

نگهدارنده چاقو از قرن دوازدهم میلادی ، نخستین گاوبازها به عنوان یک عمل یا یک دیدنی عمومی ثبت می شدند. امروزه بیداری هوشیاری مردم نشانه ای از ارزیابی کلی جهانی است که ما درگیر ذات الهی هستیم ، ما یک کل هستیم. "فقط درست در اینجا" نمادی از دوره جدید است که در آن انقراض فعالیت های تهاجمی وجود خواهد داشت ، تجسم در آنچه که زمانی یک جشن فرهنگی بود ، و یک گام بزرگ تکاملی در یک سطح اومانیستی است.

نام پروژه : Only Right Here, نام طراحان : Alan Saga, نام مشتری : Alan Saga.

Only Right Here نگهدارنده چاقو

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.