مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان هنری عمومی شهری

Eye of Ra'

مبلمان هنری عمومی شهری آرمان این طرح ادغام تاریخ مصر باستان با روش شناسی آینده نگر طراحی است. این یک ترجمه تحت اللفظی از نمادین ترین ابزار مذهبی مصری است به شکلی روان از مبلمان خیابانی که ویژگی های سبک روان را وام می گیرد که در آن از هیچ شکل و طراحی خاصی حمایت نمی شود. چشم نماینده همتایان زن و مرد در پرورش خدا ره است. مبلمان خیابانی از این رو با طرحی محکم و سمبل مردانگی و قدرت ارائه شده است ، در حالی که ظاهر خمیده آن زنانه و لطافت را به تصویر می کشد.

نام پروژه : Eye of Ra', نام طراحان : Dalia Sadany, نام مشتری : Dezines , Dalia Sadany Creations.

Eye of Ra' مبلمان هنری عمومی شهری

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.