مجله طراحی
مجله طراحی
هویت برند

SioZEN

هویت برند Siozen یک سیستم بهداشتی با سطح عالی انقلابی جدید را معرفی می کند که به طور منحصر به فرد سطوح فضایی ، دست و هوا را به یک سیستم دفاعی آلودگی میکروبی / سمی قدرتمند تبدیل می کند. روش های ساخت و ساز مدرن برای تأمین انرژی و آسایش بهتر انرژی بسیار عالی هستند ، اما این قیمت به همراه دارد. ساختمانهای محکم تر و پیش نویس در ایجاد آلاینده های بی شماری نقش دارند. حتی اگر سیستم تهویه ساختمان به درستی طراحی و به خوبی حفظ شود ، آلودگی داخل ساختمان همچنان یک مسئله جدی است. رویکردهای جدید مورد نیاز است.

نام پروژه : SioZEN, نام طراحان : Shadi Al Hroub, نام مشتری : SioZEN.

SioZEN هویت برند

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.