مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی لیبل های شراب

I Classici Cherchi

طراحی لیبل های شراب برای یک کارخانه شراب سازی تاریخی در ساردینیا ، از سال 1970 ، مجدداً برچسب ها برای خط شراب Classics طراحی شده است. مطالعه برچسب های جدید می خواست پیوند را با سنتی که این شرکت دنبال می کند حفظ کند. بر خلاف برچسب های قبلی ، این کار برای ایجاد لمس زیبایی بود که با کیفیت بالای شراب مطابقت دارد. زیرا برچسب ها با تکنیک بریل کار کرده اند که ظرافت و سبک را بدون وزن می بخشد. الگوی گل بر اساس طرح گرافیکی از الگویی از کلیسای مجاور سانتا کروس در یوزینی ، که همچنین آرم شرکت است ، بنا شده است.

نام پروژه : I Classici Cherchi, نام طراحان : Giovanni Murgia, نام مشتری : Vinicola Cherchi.

I Classici Cherchi طراحی لیبل های شراب

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.