مجله طراحی
مجله طراحی
ساز موسیقی

DrumString

ساز موسیقی ترکیب دو ساز در کنار هم به معنای تولد یک صدای جدید ، عملکرد جدید در استفاده از ابزارها ، یک روش جدید برای نواختن ساز ، ظاهر جدید است. همچنین مقیاس های توجه داشته باشید برای درام مانند D3 ، A3 ، Bb3 ، C4 ، D4 ، E4 ، F4 ، A4 و مقیاس های توجه داشته باشید رشته ای در سیستم EADGBE طراحی شده اند. DrumString سبک است و تسمه ای دارد که بر روی شانه ها و دور کمر بسته شده است ، بنابراین استفاده و نگه داشتن آن آسان خواهد بود و امکان استفاده از دو دست را به شما می دهد.

نام پروژه : DrumString, نام طراحان : Mohamad Montazeri, نام مشتری : Arena Design Studio.

DrumString ساز موسیقی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.