مجله طراحی
مجله طراحی
اقامت آخر هفته

Cliff House

اقامت آخر هفته این یک کابین ماهیگیری با چشم انداز کوه ، در ساحل رودخانه بهشت ('Tenkawa' به زبان ژاپنی) است. ساخته شده از بتن مسلح ، شکل یک لوله ساده به طول شش متر است. انتهای کنار جاده لوله ضد وزن و لنگر انداخته شده در اعماق زمین است ، به طوری که از طرف بانک بصورت افقی امتداد می یابد و بالای آب آویزان می شود. طراحی ساده است ، فضای داخلی جادار است و عرشه کنار رودخانه به آسمان ، کوه و رودخانه باز است. ساخته شده در زیر سطح جاده ، فقط سقف کابین ، از کنار جاده قابل مشاهده است ، بنابراین ساخت و ساز مانع از مشاهده نیست.

نام پروژه : Cliff House, نام طراحان : Masato Sekiya, نام مشتری : PLANET Creations Sekiya Masato Architecture Design Office.

Cliff House اقامت آخر هفته

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.