مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه جواهرات

Biroi

مجموعه جواهرات Biroi یک سری جواهرات پرینت سه بعدی است که از ققنوس افسانه ای آسمان الهام گرفته شده است که خود را در میان شعله های آتش می اندازد و از خاکستر خود دوباره متولد می شود. خطوط پویا که ساختار را تشکیل می دهند و الگوی Voronoi که روی سطح پخش شده است نمادی از ققنوس است که از شعله های سوزان زنده می شود و به آسمان پرواز می کند. الگو تغییر اندازه می دهد تا بر روی سطح جاری شود و حس پویایی را به سازه می دهد. این طرح که به خودی خود حضوری شبیه مجسمه را به نمایش می گذارد، به پوشنده شهامت می دهد تا با ترسیم منحصر به فرد بودن خود، قدمی به جلو بردارد.

هنر

Supplement of Original

هنر رگه های سفید در سنگ های رودخانه ای منجر به الگوهای تصادفی روی سطوح می شود. انتخاب برخی از سنگ‌های رودخانه‌ای و چیدمان آنها این نقش‌ها را به نمادهایی به شکل حروف لاتین تبدیل می‌کند. زمانی که سنگ ها در موقعیت مناسب در کنار یکدیگر قرار می گیرند، کلمات و جملات به این ترتیب ایجاد می شوند. زبان و ارتباطات پدید می آیند و نشانه های آنها مکمل چیزی می شود که از قبل وجود دارد.

هویت بصری

Imagine

هویت بصری هدف استفاده از اشکال، رنگ ها و تکنیک طراحی با الهام از حرکات یوگا بود. طراحی زیبای داخلی و مرکز، ارائه تجربه ای آرام به بازدیدکنندگان برای تجدید انرژی. بنابراین طراحی لوگو، رسانه آنلاین، عناصر گرافیکی و بسته بندی از نسبت طلایی پیروی می کرد تا هویت بصری کاملی داشته باشد همانطور که انتظار می رفت به بازدیدکنندگان مرکز کمک کند تا از طریق هنر و طراحی مرکز، تجربه ای عالی از ارتباط داشته باشند. طراح تجربه مدیتیشن و یوگا طراحی را مجسم کرد.

رخت آویز

Linap

رخت آویز این رخت آویز زیبا راه حل هایی را برای برخی از بزرگترین مشکلات ارائه می دهد - دشواری در قرار دادن لباس با یقه باریک، مشکل آویزان کردن لباس زیر و دوام. الهام بخش طراحی از گیره کاغذ است که پیوسته و بادوام است و شکل گیری نهایی و انتخاب متریال به دلیل حل این مشکلات بوده است. نتیجه یک محصول عالی است که زندگی روزمره کاربر نهایی را تسهیل می کند و همچنین یک لوازم جانبی زیبا برای یک فروشگاه بوتیک است.

مسکونی

House of Tubes

مسکونی این پروژه تلفیقی از دو ساختمان است، یک ساختمان متروکه مربوط به دهه 70 با ساختمانی از دوران کنونی و عنصری که برای اتحاد آنها طراحی شده است، استخر است. این پروژه دارای دو کاربری اصلی است، اولی به عنوان اقامتگاه برای یک خانواده 5 نفره، دومی به عنوان موزه هنر، با محوطه های وسیع و دیوارهای بلند برای پذیرایی بیش از 300 نفر. این طرح از شکل کوه پشتی، کوه نمادین شهر کپی می کند. تنها از 3 پرداخت با رنگ های روشن در پروژه استفاده شده است تا فضاها از طریق نور طبیعی که بر روی دیوارها، کف و سقف پخش می شود بدرخشند.

میز قهوه

Sankao

میز قهوه میز قهوه Sankao، "سه رخ" در ژاپنی، یک تکه مبلمان ظریف است که قرار است به شخصیت مهم هر فضای اتاق نشیمن مدرن تبدیل شود. Sankao بر اساس یک مفهوم تکاملی است که به عنوان یک موجود زنده رشد و توسعه می یابد. انتخاب ماده فقط می تواند چوب جامد از مزارع پایدار باشد. میز قهوه Sankao به همان اندازه بالاترین فناوری ساخت را با هنر سنتی ترکیب می کند و هر قطعه را منحصر به فرد می کند. Sankao در انواع مختلف چوب جامد مانند ایروکو، بلوط یا زبان گنجشک موجود است.