مجله طراحی
مجله طراحی
مسکونی

House of Tubes

مسکونی این پروژه تلفیقی از دو ساختمان است، یک ساختمان متروکه مربوط به دهه 70 با ساختمانی از دوران کنونی و عنصری که برای اتحاد آنها طراحی شده است، استخر است. این پروژه دارای دو کاربری اصلی است، اولی به عنوان اقامتگاه برای یک خانواده 5 نفره، دومی به عنوان موزه هنر، با محوطه های وسیع و دیوارهای بلند برای پذیرایی بیش از 300 نفر. این طرح از شکل کوه پشتی، کوه نمادین شهر کپی می کند. تنها از 3 پرداخت با رنگ های روشن در پروژه استفاده شده است تا فضاها از طریق نور طبیعی که بر روی دیوارها، کف و سقف پخش می شود بدرخشند.

میز قهوه

Sankao

میز قهوه میز قهوه Sankao، "سه رخ" در ژاپنی، یک تکه مبلمان ظریف است که قرار است به شخصیت مهم هر فضای اتاق نشیمن مدرن تبدیل شود. Sankao بر اساس یک مفهوم تکاملی است که به عنوان یک موجود زنده رشد و توسعه می یابد. انتخاب ماده فقط می تواند چوب جامد از مزارع پایدار باشد. میز قهوه Sankao به همان اندازه بالاترین فناوری ساخت را با هنر سنتی ترکیب می کند و هر قطعه را منحصر به فرد می کند. Sankao در انواع مختلف چوب جامد مانند ایروکو، بلوط یا زبان گنجشک موجود است.

Earbuds Tws

PaMu Nano

Earbuds Tws PaMu Nano هدفون‌های «نامرئی در گوش» را توسعه می‌دهد که برای کاربران جوان مناسب است و برای سناریوهای بیشتر مناسب است. طراحی مبتنی بر بهینه‌سازی داده‌های گوش بیش از ۵۰۰۰ کاربر است و در نهایت تضمین می‌کند که بیشتر گوش‌ها هنگام پوشیدن راحت خواهند بود، حتی در هنگام دراز کشیدن به پهلو. سطح کیف شارژ از پارچه الاستیک مخصوص برای پنهان کردن چراغ نشانگر از طریق فناوری بسته بندی یکپارچه استفاده می کند. مکش مغناطیسی به کارکرد آسان کمک می کند. BT5.0 عملکرد را ساده می کند و در عین حال اتصال سریع و پایدار را حفظ می کند و کدک aptX کیفیت صدای بالاتری را تضمین می کند. IPX6 ضد آب

Earbuds Tws

PaMu Quiet ANC

Earbuds Tws PaMu Quiet ANC مجموعه ای از هدفون های بی سیم واقعی حذف کننده نویز فعال است که می تواند به طور موثر مشکلات نویز موجود را حل کند. با پشتیبانی از بلوتوث دوگانه Qualcomm و چیپست دیجیتالی مستقل حذف نویز فعال، تضعیف کلی PaMu Quiet ANC می تواند به 40dB برسد که می تواند به طور موثری آسیب های ناشی از نویزها را کاهش دهد. کاربران می‌توانند با توجه به سناریوهای مختلف، چه در زندگی روزمره و چه در موقعیت‌های کاری، بین عملکرد عبور و حذف فعال نویز سوئیچ کنند.

واحد روشنایی

Khepri

واحد روشنایی خپری یک چراغ کف و همچنین یک آویز است که بر اساس مصریان باستان خپری، خدای خرچنگ طلوع آفتاب صبح و تولد دوباره طراحی شده است. فقط خپری را لمس کنید و چراغ روشن خواهد شد. از تاریکی تا روشنایی، همانطور که مصریان باستان همیشه معتقد بودند. خپری که از تکامل شکل اسکراب مصری ساخته شده است، مجهز به یک LED قابل تنظیم است که توسط یک سوئیچ حسگر لمسی تنظیم می شود که روشنایی قابل تنظیم سه تنظیم را با لمس فراهم می کند.

هویت، برندسازی

Merlon Pub

هویت، برندسازی پروژه Merlon Pub نمایانگر طراحی کامل برند و هویت یک مرکز پذیرایی جدید در Tvrda در Osijek، مرکز شهر قدیمی باروک است که در قرن 18 به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ از شهرهای مستحکم استراتژیک ساخته شده است. در معماری دفاعی، نام مرلون به معنای حصارهای محکم و عمودی است که برای محافظت از ناظران و نیروهای نظامی در بالای قلعه طراحی شده اند.