مجله طراحی
مجله طراحی
ارتباط بصری

Finding Your Focus

ارتباط بصری هدف طراح نمایش یک مفهوم بصری است که یک سیستم مفهومی و تایپی را نشان می دهد. بنابراین ترکیب شامل واژگان خاص، اندازه گیری های دقیق و مشخصات مرکزی است که طراح به خوبی در نظر گرفته است. همچنین، هدف طراح ایجاد یک سلسله مراتب تایپوگرافی واضح برای ایجاد و حرکت به ترتیبی است که مخاطبان اطلاعات را از طرح دریافت می کنند.

بادبانی

Atlantico

بادبانی 77 متری آتلانکو یک قایق تفریحی با مناطق بیرونی وسیع و فضاهای داخلی وسیع است که مهمانان را قادر می سازد از منظره دریا لذت ببرند و با آن در تماس باشند. هدف از طراحی، ایجاد یک قایق تفریحی مدرن با ظرافت جاودانه بود. تمرکز ویژه بر روی نسبت ها برای پایین نگه داشتن مشخصات بود. این قایق دارای شش عرشه با امکانات رفاهی و خدماتی مانند سکوی هلیکوپتر، گاراژهای مناقصه با قایق تندرو و جت اسکی است. شش کابین سوئیت میزبان دوازده مهمان هستند، در حالی که مالک یک عرشه با سالن بیرون و جکوزی دارد. یک استخر بیرونی و ۷ متری داخلی وجود دارد. این قایق دارای پیشرانه هیبریدی است.

برندسازی

Cut and Paste

برندسازی این مجموعه ابزار پروژه، Cut and Paste: Preventing Visual Plagiarism، به موضوعی می پردازد که می تواند همه را در صنعت طراحی تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال سرقت علمی بصری موضوعی است که به ندرت مورد بحث قرار می گیرد. این می تواند به دلیل ابهام بین گرفتن مرجع از یک تصویر و کپی کردن از آن باشد. بنابراین، آنچه این پروژه پیشنهاد می‌کند، آگاهی بخشی به مناطق خاکستری پیرامون سرقت ادبی بصری و قرار دادن آن در خط مقدم گفتگوهای پیرامون خلاقیت است.

برندسازی

Peace and Presence Wellbeing

برندسازی Peace and Presence Well-being یک شرکت درمانی جامع و مستقر در بریتانیا است که خدماتی مانند بازتاب شناسی، ماساژ جامع و ریکی را برای جوان سازی بدن، ذهن و روح ارائه می دهد. زبان بصری برند P&PW بر اساس این تمایل به فراخوانی حالتی آرام، آرام‌بخش و آرامش‌بخش با الهام از خاطرات نوستالژیک دوران کودکی طبیعت، به‌ویژه طراحی از گیاهان و جانوران موجود در سواحل رودخانه‌ها و مناظر جنگلی استوار است. پالت رنگ از ویژگی های آب گرجستان در هر دو حالت اصلی و اکسیده الهام گرفته شده است و دوباره نوستالژی دوران گذشته را تحت تأثیر قرار می دهد.

کتاب

The Big Book of Bullshit

کتاب انتشارات Big Book of Bullshit یک کاوش گرافیکی از حقیقت، اعتماد و دروغ است و به 3 فصل بصری در کنار هم تقسیم شده است. حقیقت: مقاله ای مصور در مورد روانشناسی فریب. The Trust: یک تحقیق بصری در مورد مفهوم اعتماد و The Lies: یک گالری مصور از مزخرفات که همه از اعترافات ناشناس به فریب نشأت گرفته اند. صفحه‌آرایی بصری کتاب از «کانون ون دو گراف» یان شیچولد الهام گرفته شده است، که در طراحی کتاب برای تقسیم یک صفحه به نسبت‌های دلپذیر استفاده می‌شود.

اسباب بازی

Werkelkueche

اسباب بازی Werkelkueche یک ایستگاه کاری فعالیت های جنسیتی است که به کودکان امکان می دهد خود را در دنیای بازی آزاد غوطه ور کنند. ویژگی های رسمی و زیبایی شناختی آشپزخانه و میز کار کودکان را ترکیب می کند. بنابراین Werkelkueche امکانات متنوعی برای بازی ارائه می دهد. میز کار تخته سه لا منحنی را می توان به عنوان سینک، کارگاه یا پیست اسکی استفاده کرد. محفظه های جانبی می توانند فضای ذخیره سازی و مخفی شدن را فراهم کنند یا رول های ترد را بپزند. با کمک ابزارهای رنگارنگ و قابل تعویض، کودکان می توانند ایده های خود را تحقق بخشند و به شکلی بازیگوش از دنیای بزرگترها تقلید کنند.