مجله طراحی
مجله طراحی
باغ

Tiger Glen Garden

باغ Tiger Glen Garden یک باغ تامل است که در بال جدید موزه هنر جانسون ساخته شده است. این الهام از یک تمثیل چینی به نام سه خنده از ببر گلن است که در آن سه مرد بر اختلافات فرقه ای خود غلبه می کنند تا وحدت دوستی پیدا کنند. این باغ به سبک سختگیرانه ای به نام karesansui به زبان ژاپنی طراحی شده است که در آن تصویری از طبیعت با چیدمان سنگ ها ایجاد می شود.

بازسازی خلاق

Redefinition

بازسازی خلاق مختصراً این پروژه ، نگه داشتن فضای کوهستان بود ، بدون آنکه از یادآورهای روستایی معمول معمول مسکونی کوهستان نشر شود. این کار نوسازی یک خانه معمولی کوهستانی را در بر داشت. همه چیز در سایت ساخته می شود ، با استفاده از مواد اولیه فلز ، چوب کاج و سنگ معدنی ، نیروی انسانی و تخصص. ایده اصلی این بود که اجازه دهید اشیاء پس از دستیابی به مالکان و استفاده از آنها ، ارزش و احساساتی را پیدا کنند و همچنین با قدرت تحول بخش در ذهن خود طراحی کنند.

رستوران

100 Bites Dessert

رستوران گرفتن نیش به عنوان طرح طراحی ، عکس های گرافیکی ، مدل های دندان ، تصاویر مشهور از سر همه ویژگی های کلیدی در تحریک جوانه های طعم هر مشتری است. از سقف گرافیکی فانتزی قهوه ای و سفید ، گرفته تا دیوار فوق العاده گرافیکی سفید ، گرفته تا دیوار صفحه نمایش محصول مرتب و مرتب ، به همراه 100 آیکون گازگرفتگی که نمایانگر دهه های مختلف هستند ، طعم و طعم طنز سیاه غنی طراحی شده را گیج می کند.

طراحی شرکت

Vivifying Minimalism

طراحی شرکت تحویل این کار ایجاد فضایی معاصر است که در ضمن ارائه درمانهای کلاسیک اسپا ، روشهای درمانی مبتنی بر فناوری پیشرفته را سفارشی می کند. پیشنهاد نتیجه ایجاد فضایی پویا است که ضمن افزودن مفاهیم آشنا از فضای داخلی کلاسیک گرم ، ریاضت آزمایشگاههای علمی را منتشر می کند. الهام بخش از لابی زمینی از فلسفه ذن و طبیعت فرومایه کیهان ناشی شده است. lavaplaster سفید دلایل بالینی و علمی بالینی را نشان می دهد ، شکلات قهوه ای از پالت کلاسیک حاکی از تعبیرهای مطلوب از خواسته های انسان است.

مرکز پزشکی

Neo Derm The Center

مرکز پزشکی این طراحی برای طنین انداز کردن موضوع خطوط طراحی شده است ، و نکات برجسته رنگ آهک فقط برای نشان دادن خلاصه طراحی زیبا و پرانرژی برای این مرکز مراقبت از پوست کافی است. پرتوهای خطوط سفید در سراسر سقف سفید در حال اجرا هستند و با پویایی به فضای اطراف می روند. منطقه آرامش در مجاورت پذیرایی بر روی آهک رنگی با رنگ آهک از مبلمان تا فرش قرار گرفته است که با نمای کلی بندر ویکتوریا ، بر مارک جوان و جوان سازی جوان تأکید می کند.

فضای نمایشگاه و مذاکره

All Love in Town Sales Center

فضای نمایشگاه و مذاکره فضای تجاری همچنین می تواند به عنوان یک تئاتر و موزه ، فضای فعالیتی شغلی پر از هنر و زیبایی شناسی باشد. بسیاری از طراحان هرگز تاکنون تصور نکرده اند که ترکیب فشرده مردم و محیط اطراف ، از آنچه که انتظار داشتیم ضروری است. ما یک فضای داخلی ایجاد کردیم که با استفاده از لامپ های کم مصرف ، پینگ پنگ و گل های تزئینی کریسمس ، آکوردری را در اختیار مردم قرار داد. این یک افسانه از فروش املاک از انجام کارهای فروش نهایی در سه را به وجود آورد. ماه در آن زمان در کل صنعت به دلیل طراحی متمایز.