مجله طراحی
مجله طراحی
برندسازی تحقیق

Pain and Suffering

برندسازی تحقیق این طرح رنج را در لایه های مختلف: فلسفی ، اجتماعی ، پزشکی و علمی بررسی می کند. از نظر شخصی من که رنج و درد در بسیاری از چهره ها و اشکال ، فلسفی و علمی به وجود می آید ، من انسانی شدن رنج و درد را به عنوان پایه و اساس خود انتخاب کردم. من به مقایسه قیاس بین همزیستی در طبیعت و همزیستی در روابط انسانی پرداختم و از این تحقیق شخصیتهایی را خلق کردم که بصری بیانگر روابط همزیستی بین رنج و مبتلایان و بین درد و فرد در درد است. این طرح یک آزمایش است و بیننده موضوع است.

هنر دیجیتال

Surface

هنر دیجیتال ماهیت اثیری این قطعه چیز ملموس را به وجود می آورد. این ایده از استفاده از آب به عنوان عنصری برای انتقال مفهوم مساحت و سطح بودن ناشی می شود. طراح جذابیت خود را برای به وجود آوردن هویت ما و نقشی که پیرامون ما در آن فرآیند دارند. برای او ، وقتی چیزی از خودمان نشان می دهیم "سطح" می گیریم.

قوری و کادوها

EVA tea set

قوری و کادوها این قوری آرامش بخش و زیبا با فنجان های مطابق با آن ، آب ریزش بی عیب و نقصی دارد و لذت بردن از آن لذت بخش است. شکل غیرمعمول این گلدان چای با آمیخته و رشد آن از بدن ، به خصوص به خوبی می تواند ریخته شود. فنجان ها همه کاره و لمس شده برای لانه کردن دست های شما به روش های مختلف هستند ، زیرا هر فرد روی نگه داشتن یک فنجان روش خاص خود را دارد. به رنگ سفید براق با انگشتر نقره ای نقره یا پرسلن مات سیاه و سفید با درب سفید براق و فنجان های حاوی سفید. فیلتر استنلس استیل در داخل. اندازه: قوری: 12.5 19 19.5 x 13.5 فنجان: 9 x 12 x 7.5 سانتی متر.

ساعت

Zeitgeist

ساعت ساعت منعکس شده است zeitgeist ، که با مواد هوشمند ، فناوری و بادوام همراه است. چهره پیشرفته این محصول توسط بدنه کربن نیمه توروس و نمایش زمان (سوراخ های سبک) نشان داده شده است. کربن به عنوان یادگار گذشته ، بخش فلزی را جایگزین می کند و بر کارکرد ساعت تأکید می کند. عدم وجود بخش مرکزی نشان می دهد که نشانگر LED نوآورانه جایگزین مکانیسم کلاسیک ساعت می شود. نور پس زمینه نرم را می توان زیر رنگ مورد علاقه صاحب آنها تنظیم کرد و یک سنسور نور قدرت روشنایی را کنترل می کند.

وسیله نقلیه روباتیک

Servvan

وسیله نقلیه روباتیک این پروژه وسیله نقلیه خدماتی برای منابع اقتصادی مبتنی بر منابع است و شبکه ای را با سایر وسایل نقلیه تشکیل می دهد. یک سیستم واحد امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را فراهم می کند و این باعث افزایش راندمان حمل و نقل مسافر و همچنین افزایش کارایی در اثر حرکت در قطار جاده ای (کاهش ضریب FX ، فاصله بین وسایل نقلیه) می شود. این ماشین کنترل بدون سرنشین دارد. وسیله نقلیه متقارن است: ارزان برای تولید. این خودرو دارای چهار چرخ موتور چرخان است و امکان حرکت معکوس وجود دارد: مانور با ابعاد بزرگ. شبانه روزی در مقابل ویزیت باعث بهبود ارتباط مسافران می شود.

فیدر غذایی

Food Feeder Plus

فیدر غذایی Food Feeder Plus نه تنها به کودکان کمک می کند تا به تنهایی غذا بخورند بلکه به معنای استقلال بیشتر والدین است. بچه ها بعد از خرد کردن مواد غذایی ساخته شده توسط والدین می توانند خودشان را نگه دارند و آن را بخورند و جویدن. Food Feeder Plus از یک کیسه سیلیکونی بزرگتر و قابل انعطاف برخوردار است تا اشتهای رو به رشد نوزادان را برآورده کند. این یک تغذیه ضروری است و به افراد کوچک اجازه می دهد با خیال راحت غذای تازه جامد را کشف و لذت ببرند. غذاها نیازی به پوره ندارند. به سادگی مواد غذایی را درون کیسه سیلیکون قرار دهید ، قفل ضربه محکم و ناگهانی را ببندید ، و نوزادان می توانند از خود تغذیه با غذای تازه لذت ببرند.