مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

Calendar 2014 “Farm”

تقویم کیت کاردستی کاغذ مزرعه به راحتی جمع می شود. به هیچ چسب و قیچی لازم نیست. با قرار دادن قطعات در کنار هم با همان علامت جمع کنید. هر حیوان تقویم دو ماه خواهد بود. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

سیستم دیوار پرده چند منظوره

GLASSWAVE

سیستم دیوار پرده چند منظوره سیستم دیوار پرده چند منظوره GLASSWAVE باعث ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در طراحی دیوارهای شیشه ای برای تولید انبوه می شود. این مفهوم جدید در دیواره های پرده بر اساس اصل مالچ عمودی با پروفایل های استوانه ای به جای مستطیل شکل است. این رویکرد کاملاً نوآورانه به این معنی است که می توان ساختارهایی با اتصالات چند جهته ایجاد کرد که ده برابر ترکیب هندسی احتمالی در مونتاژ دیواره های شیشه ای را افزایش می دهد. GLASSWAVE یک سیستم کم ارتفاع در نظر گرفته شده برای بازار ساختمانهای متمایز از سه طبقه یا کمتر (سالن های مجلل ، نمایشگاه ها ، دهلیزها و غیره) است

طراحی داخلی خرده فروشی

Hiveometric - Kuppersbusch Showroom

طراحی داخلی خرده فروشی مشتری به دنبال طراحی خلاقانه است تا به خوبی از برند استفاده کند. نام Hiveometric با دو کلمه "کندو" و "هندسی" شکل می گیرد که به سادگی مفهوم اصلی را بیان می کند و طراحی را تجسم می کند. این طراحی با الهام از محصول قهرمان این برند ، یک هاب برقی به شکل لانه زنبوری است. به عنوان یک خوشه از لانه زنبوری ، ویژگی های دیوار و سقف در پایان های شسته و رفته به صورت یکپارچه به اشکال هندسی پیچیده وصل و درهم می شود. خطوط ظریف و تمیز هستند و در نتیجه ظاهری مدرن براق برای نماد تخیل و خلاقیت بی نهایت ایجاد می شود.

مفهوم معماری شرکتی

Pharmacy Gate 4D

مفهوم معماری شرکتی مفهوم خلاقانه مبتنی بر ترکیب مؤلفه های مادی و غیرمادی است که در کنار هم یک بستر رسانه ای ایجاد می کنند. نقطه مرکزی این سکوی با یک کاسه بزرگ به عنوان نمادی برای یک دستکش کیمیا انتزاعی که در بالای آن یک نمودار هولوگرافی یک رشته DNA شناور پیش بینی شده است ، مشخص می شود. این هولوگرام DNA ، که در واقع نمایانگر شعار "وعده ای برای زندگی" است ، به آرامی می چرخد و سهولت زندگی یک ارگانیسم انسانی عاری از علامت را نشان می دهد. چرخش DNA چرخان نه تنها بیانگر جریان زندگی بلکه رابطه بین نور و خود زندگی است.

تقویم

Calendar 2014 “Botanical Life”

تقویم گیاه شناسی یک تقویم است که نشان دهنده عمر گیاهان زیبا در یک صفحه است. ورق را باز کرده و روی پایه قرار دهید تا از انواع گیاهان دارویی لذت ببرید. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

کارت پیام

Pop-up Message Card “Leaves”

کارت پیام برگها کارتهای پیام هستند که دارای نقوش برگ پاپ آپ هستند. پیام های خود را با لمس بیان سبز فصلی روشن کنید. در مجموعه ای از چهار کارت مختلف با چهار پاکت قرار می گیرد. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.