مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

Baralho

صندلی صندلی بارالو دارای یک طراحی معاصر جالب توجه است که از اشکال خالص و خطوط مستقیم تشکیل شده است. این صندلی ساخته شده از چین و جوش در صفحه آلومینیومی قلم مو ، این صندلی برجسته برای جسورانه بودن آن است که مقاومت مواد را به چالش می کشد. قادر است با یک عنصر زیبایی ، سبکی و دقت خطوط و زاویه ها را به هم نزدیک کند.

فروشگاه گل سرسبد

Lenovo

فروشگاه گل سرسبد فروشگاه گل سرسبد Lenovo با هدف ارائه یک بستر ارتباط با مخاطبان و اشتراک گذاری از طریق شیوه زندگی ، خدمات و تجربیات ایجاد شده در فروشگاه ، هدف از این طراحی را ارتقاء تصویر برند می باشد. مفهوم طراحی بر اساس مأموریت تأثیر گذار از تولیدکننده دستگاههای رایانشی به یک مارک پیشرو در بین ارائه دهندگان لوازم الکترونیکی مصرفی ، تصور می شود.

لیبل شراب

5 Elemente

لیبل شراب طراحی "5 Elemente" نتیجه یک پروژه است که در آن مشتری با آزادی کامل به آژانس طراحی اعتماد می کند. نکته برجسته این طرح ، شخصیت رومی "V" است که ایده اصلی محصول را نشان می دهد - پنج نوع شراب که در یک ترکیب منحصر به فرد در هم تنیده شده اند. مقاله ویژه ای که برای برچسب استفاده می شود و همچنین قرار دادن استراتژیک تمام عناصر گرافیکی ، مصرف کننده بالقوه را برمی انگیزد تا بطری را بگیرد و آن را در دست خود بچرخاند ، آنرا لمس کند ، که مطمئناً تصور عمیق تری ایجاد می کند و طراحی را به یاد ماندنی تر می کند.

بسته بندی نوشابه

Coca-Cola Tet 2014

بسته بندی نوشابه برای ایجاد یک سری از قوطی های کوکاکولا که میلیون ها آرزوی Tết را در سراسر کشور گسترش می دهد. ما از نماد Tat Coca-cola (پرنده پرستو) به عنوان وسیله ای برای شکل دادن به این خواسته ها استفاده کردیم. برای هر قوطی ، صدها پرستوی دست کشیده شده ساخته شده و با دقت در اطراف یک اسکریپت سفارشی ترتیب داده شده بودند ، که در کنار هم یک سری از آرزوهای معنی دار ویتنامی را تشکیل می دهند. "آن" ، به معنای صلح است. "Tài" به معنی موفقیت است ، "Lộc" به معنای سعادت است. این کلمات در طول تعطیلات بطور گسترده رد و بدل می شود و به طور سنتی تزئینات Tết را آراسته می کنند.

سیستم کارد و چنگال رومیزی

Osoro

سیستم کارد و چنگال رومیزی شخصیت ابتکاری OSORO ترکیبی از کیفیت ظروف منجمد با درجه بالا و پوست براق معمولی رنگ عاج با عملکرد مناسب برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر و پخت و پز با بخار یا مایکروویو است. شکل ساده و مدولار با عناصر مختلف آن می تواند انباشته شود تا در صرفه جویی در فضا ، انعطاف پذیر و بسته شده با سیلیکون چند رنگ O-Sealer یا O-Connector انباشته شود تا مواد غذایی به خوبی در آن بسته شوند. OSORO می تواند بطور جهانی مورد استفاده قرار گیرد و نیاز زندگی روزانه ما را از بین ببرد.

سری محدود شراب منحصر به فرد

Echinoctius

سری محدود شراب منحصر به فرد این پروژه از بسیاری جهات بی نظیر است. این طرح می بایست شخصیت منحصر به فرد محصول مورد نظر را منعکس کند - شراب نویسنده انحصاری. علاوه بر این ، نیاز به برقراری معنای عمیق در نام محصول وجود دارد - فوق العاده ، ثبات ، تضاد بین شب و روز ، سیاه و سفید ، باز و مبهم. این طرح قصد داشت تا راز پنهان در شب را منعکس کند: زیبایی آسمان شب که خیلی ما را متحیر می کند و معما عارف که در صورت های فلکی و زودیاک پنهان است.