مجله طراحی
مجله طراحی
سری محدود شراب منحصر به فرد

Echinoctius

سری محدود شراب منحصر به فرد این پروژه از بسیاری جهات بی نظیر است. این طرح می بایست شخصیت منحصر به فرد محصول مورد نظر را منعکس کند - شراب نویسنده انحصاری. علاوه بر این ، نیاز به برقراری معنای عمیق در نام محصول وجود دارد - فوق العاده ، ثبات ، تضاد بین شب و روز ، سیاه و سفید ، باز و مبهم. این طرح قصد داشت تا راز پنهان در شب را منعکس کند: زیبایی آسمان شب که خیلی ما را متحیر می کند و معما عارف که در صورت های فلکی و زودیاک پنهان است.

ابزار آموزشی و آموزشی

Corporate Mandala

ابزار آموزشی و آموزشی ماندالا شرکتی یک ابزار جدید آموزشی و آموزشی است. این یک ادغام نوآورانه و منحصر به فرد از اصل ماندالا باستان و هویت شرکت است که برای تقویت کار تیمی و عملکرد کلی تجارت طراحی شده است. بعلاوه این یک عنصر جدید از هویت شرکتی شرکت است. ماندالا شرکت یک فعالیت گروهی برای فعالیت های تیمی یا فردی برای مدیر است. این شرکت به طور خاص برای شرکت خاص طراحی شده است و توسط تیم یا افراد به صورت آزاد و بصری رنگ بندی می شود که در آن هر کس می تواند هر رنگ و زمینه ای را انتخاب کند.

شیرآلات

Electra

شیرآلات الکتروا که دسته جداگانه ای ندارد بخاطر ظرافت و زیبایی ظاهری همه را به خود جلب می کند و برای آشپزخانه ها بی نظیر است. پایین آمدن مخلوط کن دیجیتال ، آزادی حرکت در آشپزخانه ها را در حالی ارائه می دهد که گزینه های دو عملکرد متفاوت جریان را ارائه می دهد. در قسمت جلوی الکترود ، یک پد الکترونیکی به شما امکان دسترسی به همه عملکردها را می دهد ، چه در هنگام نصب اسپری در داخل دهانه و چه در دست شما فقط با نوک انگشت خود را کنترل کنید.

فضای نمایشگاه

Ideaing

فضای نمایشگاه این سالن نمایشگاه شرکت در هفته طراحی گوانگژو 2013 طراحی شده توسط C&C Design Co. کد QR که در جعبه نور نمایش داده می شود ، لینک های وب شرکت است. در همین حال ، طراحان امیدوارند که ظاهر کل ساختمان بتواند احساس پر از نشاط را به انسان منتقل کند ، و بنابراین خلاقیتی را که شرکت طراحی در اختیار دارد ، نشان می دهد ، یعنی "روح استقلال و ایده آزادی" که از طرف آنها حمایت می شود. .

پارچه لمسی

Textile Braille

پارچه لمسی نساجی جهانی ژاکارد صنعتی به عنوان مترجم برای افراد نابینا فکر می کند. این پارچه را افرادی با دید خوب می توانند بخوانند و برای آنها در نظر گرفته شده است تا به نابینایانی که شروع به از بین رفتن یا مشکلات بینایی می کنند ، کمک کند. به منظور یادگیری سیستم بریل با یک ماده دوستانه و مشترک: پارچه. این شامل الفبای ، اعداد و علائم نگارشی است. هیچ رنگی اضافه نشده است. این محصول در مقیاس خاکستری به عنوان یک اصل بدون درک نور است. این پروژه با معنای اجتماعی است و فراتر از منسوجات تجاری است.

شیرآلات

Electra

شیرآلات Electra که به عنوان نماینده استفاده دیجیتال در بخش آرماتور شناخته می شود ، ترکیبی از این فناوری با طراحی است تا بتواند بر طراحی عصر دیجیتال تأکید کند. شیروانی هایی که دارای دسته جداگانه نیستند به دلیل ظرافت و زیبایی ظاهری همه را به خود جلب می کنند و ظاهر هوشمند تعیین کننده است که در منطقه مرطوب بی نظیر است. دکمه های صفحه نمایش لمسی Electra راه حل ارگونومیک بیشتری را به کاربران ارائه می دهد. "Eco Mind" از آبشارها حداکثر بهره وری را در صرفه جویی در اختیار کاربر قرار می دهد. این ویژگی به ویژه به نسل های آینده ارزش افزوده می دهد