مجله طراحی
مجله طراحی
جواهرات

Angels OR Demons

جواهرات ما هر روز شاهد نبرد مداوم بین خوب و بد ، تاریکی و نور ، روز و شب ، هرج و مرج و نظم ، جنگ و صلح ، قهرمان و شرور هستیم. صرف نظر از دین و ملیت ما ، ماجراى اصحاب ثابت خود را به ما گفته شده است: فرشته ای که بر روی شانه راست ما نشسته است و یک دیو در سمت چپ ، فرشته ما را ترغیب به انجام کار خوب و ثبت اعمال نیک ما می کند. او شیطان ما را ترغیب می کند. بد انجام دهیم و کارهای بد ما را ضبط می کند. فرشته استعاره ای برای "مافوق" ما است و شیطان مخفف "Id" و نبرد مداوم بین وجدان و ناخودآگاه است.

برچسب ها

Propeller

برچسب ها پروانه مجموعه ای از ارواح از نقاط مختلف جهان است که با موضوع سفر هوایی و یک مسافر خلبان به عنوان یک شخصیت برند مرتبط است. ویژگی های هر نوع نوشیدنی از طریق تصاویر متعدد در معرض نمایش قرار می گیرد ، کتیبه هایی شبیه به نشان های حمل و نقل هوایی و طرح هایی که به عنوان دستور العمل های کوکتل استفاده می شوند. طراحی چند وجهی با تن های مختلفی از فویل رنگی ، لاک های مختلف ، الگوهای و نقش برجسته ها تکمیل شده است.

تقویم

17th goo Calendar “12 Pockets 2014”

تقویم تقویم تبلیغاتی سایت پورتال ، goo (http://www.goo.ne.jp) یک تقویم کاربردی با ورق برای هر ماه است که به جیب تبدیل می شود و به شما امکان می دهد کارت های ویزیت ، یادداشت ها و رسید خود را نگه دارید و مدیریت کنید. . موضوع Red String برای پیوند بین goo و کاربران آن است. در حقیقت هر دو انتهای جیب توسط بخیه های قرمز رنگ که برجسته طراحی می باشد ، نگه داشته شده اند. تقویم به شکلی دلپذیر و بیانگر ، درست برای سال 2014 است.

مجموعه چای

Wavy

مجموعه چای Wavy با الهام از تراس تراورتن در طبیعت ، مجموعه ای چای است که تجربه ای بی نظیر چای را برای شما به ارمغان می آورد. دستگیره های خلاقانه برای جا به جایی راحت در دستان شما ساخته شده است. با لانه کردن فنجان با کف دست ، می فهمید که مانند آب نیلوفر آب باز می شود و شما را به لحظه ای از آرامش سوق می دهد.

جواهرات

Poseidon

جواهرات جواهری که من طراحی می کنم احساساتم را ابراز می کند. این مرا به عنوان یک هنرمند ، طراح و همچنین به عنوان یک شخص معرفی می کند. محرک ایجاد پوزیدون در تاریکی ترین ساعت های زندگی من زمانی تنظیم شد که احساس ترس ، آسیب پذیر و نیاز به محافظت کردم. در درجه اول من این مجموعه را برای استفاده در دفاع از خود طراحی کردم. حتی اگر این ایده در طول این پروژه محو شده باشد ، هنوز هم وجود دارد. پوزیدون (خدای دریا و "زمین شاکر" ، زمین لرزه در اساطیر یونان) اولین مجموعه رسمی من است و با هدف زنان قدرتمند ساخته شده است ، به این معنی که احساس قدرت و اطمینان به آراسته کننده می دهد.

برچسب ها

Stumbras Vodka

برچسب ها این مجموعه ودکا کلاسیک Stumbras سنت های ساخت ودکا قدیمی لیتوانی را احیا می کند. طراحی باعث می شود کالای سنتی قدیمی نزدیک و مرتبط با مصرف کننده امروزی باشد. بطری شیشه ای سبز ، تاریخ ساخت ودکا لیتوانی ، افسانه های مبتنی بر واقعیت های واقعی و جزئیات دلپذیر و چشم نواز است - فرم برش خورده یادآور عکس های قدیمی ، نوار شیب دار در پایین که تکمیل کننده ترکیب متقارن کلاسیک است ، و قلم ها و رنگ هایی که هویت هر مارک فرعی را منتقل می کند - همه باعث شده مجموعه ودکا سنتی غیر طبیعی و جالب باشد.