مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ کار

Pluto

لامپ کار پلوتو تمرکز خود را به طور کامل بر روی سبک نگه می دارد. استوانه جمع و جور ، آیرودینامیکی آن توسط یک دسته ظریف که روی یک پایه سه پایه زاویه دار قرار گرفته است ، چرخانده می شود و موقعیت با نور نرم اما متمرکز شده را با دقت بیشتری آسان می کند. شکل آن از تلسکوپها الهام گرفته شده است ، اما در عوض به جای ستاره ها به دنبال تمرکز روی زمین است. با استفاده از چاپ سه بعدی با استفاده از پلاستیک های مبتنی بر ذرت ، این محصول منحصر به فرد است ، نه تنها برای استفاده از چاپگرهای سه بعدی به روشی صنعتی ، بلکه سازگار با محیط زیست.

لامپ

Mobius

لامپ حلقه موبیوس الهام بخش طراحی لامپ های موبیوس است. یک نوار لامپ ممکن است دارای دو سطح سایه (یعنی سطح دو طرفه) ، مجهز و معکوس باشد که میزان روشنایی همه جانبه را برآورده می کند. شکل خاص و ساده آن حاوی زیبایی ریاضی مرموز است. بنابراین زیبایی ریتمیک بیشتری به زندگی خانگی منتقل می شود.

تمرین بطری آب سیلیکونی

Happy Aquarius

تمرین بطری آب سیلیکونی Aquarius مبارک یک بطری آب چنگال ایمن و خوب برای همه سنین است. این یک شکل انحنای خنده دار و صاف طراحی شده است و ظاهر رنگ های دو طرفه چشم نواز دارد و حس جوانی ، پرانرژی و شیک را به شما نشان می دهد. ساخته شده توسط 100٪ سیلیکون از مواد غذایی قابل بازیافت ، دامنه دمای پایدار از 220 درجه است. C تا -40 درجه. C ، هیچ پلاستیک ساز جدا نشده و BPA رایگان است. پوشش سطح لمسی نرم ، احساس ابریشمی ، خوبی در نگه داشتن و گرفتن دارد. بهار بودن ، خاصیت ارتجاعی و ساختار توخالی باعث می شود تا بطری به عنوان گیر گیر و همچنین دمبل سبک وزن کار کند.

امکانات هتل

Marn

امکانات هتل با الهام گرفتن از میان وعده های تزئینی فرهنگ سنتی Tainan (شهری قدیمی در تایوان پر از میراث فرهنگی) ، با تبدیل آنها به مجموعه ای از امکانات هتل ، این سری از میان وعده های جشن همیشه به عنوان محلی شناخته شده به عنوان "Marn &" به معنای تحقق است. در فرهنگ چینی؛ کیک برنجی لاک پشت شکل به عنوان صابون دست و صابون ، کیک لوبیا به عنوان لوازم آرایش ، کوفته شیرین تان یوان به عنوان کرم دست و نان بخارپز & amp؛ کیک نان قهوه ای Tainan به عنوان مجموعه چای. میراث فرهنگی Tainan می تواند در سراسر جهان گسترده باشد زیرا هتل سکویی خوب برای ترویج فرهنگ محلی است.

مدفوع چند لایه بامبو

Kala

مدفوع چند لایه بامبو کالا ، مدفوع ساخته شده در بامبو چند لایه با یک مکانیسم قابل جمع شدن در محور مرکزی است. با استفاده از ساختار چتر روغنی کاغذ روغنی به عنوان الهام بخش ، نوار بامبو چند لایه با حرارت پخته می شد و در قالب چوب که به شکل خم شده بود ، لامپ های بامبو لایه دار شده و سادگی و جذابیت شرقی آن را نشان می دهد. جالب است که کشش ساختار بامبو چند لایه طراحی شده و مکانیسم قابل جمع شدن در محور مرکزی ، تعامل فرد هنگام نشستن روی مدفوع کالا را پیدا می کند ، به آرامی و یکنواخت پایین می رود و وقتی کسی از مدفوع کالا بلند شد ، به موقعیت خود صعود می کند .

بازی تمرینی نفس

P Y Lung

بازی تمرینی نفس طراحی دستگاه مخصوص اسباب بازی ها در سنین مختلف است به گونه ای که هر کس از تمرین منظم نفس برای تقویت ظرفیت ریه با دمیدن توپ بهره مند شود تا بتواند از طریق ایست های بازرسی با کنترل های مختلف در کنترل استنشاق و بازدم هوا از مسیرهای دارای ایستگاه های بازرسی مختلف عبور کند. آهنگ ها در ماژول های مختلف ، قابل انعطاف و قابل تعویض قرار می گیرند. سازه مغناطیسی مغناطیسی طراحی شده در سازنده نفس که تنظیم متناسب با شرایط تنفسی فرد است.