مجله طراحی
مجله طراحی
چراغ کار

Linear

چراغ کار روش خمش لوله Linear Light برای تولید قطعات وسیله نقلیه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. خط زاویه ای سیال با کنترل دقیق تولید کننده تایوانی تحقق می یابد ، بنابراین حداقل مواد را برای ساختن وزن سبک Linear ، سبک و قابل حمل داشته باشید. ایده آل برای روشن کردن هر داخلی مدرن. این کار تراشه های LED کم نور لمسی بدون تاب زدن را با عملکرد حافظه که در حجم تنظیم قبلی روشن می شود اعمال می کند. خطی وظیفه به گونه ای طراحی شده است که توسط کاربر ساخته شده و از مواد غیر سمی تشکیل شده و دارای بسته بندی مسطح است. تمام تلاش خود را برای کاهش اثرات محیطی انجام می دهد

فضای کاری

Dava

فضای کاری داوا برای دفاتر فضای آزاد ، مدارس و دانشگاههایی که مراحل کار آرام و متمرکز در آن مهم است ، ایجاد شده است. ماژول ها باعث کاهش اختلالات صوتی و بینایی می شوند. مبلمان به دلیل شکل مثلثی که دارد ، از نظر فضا کارایی دارد و انواع مختلفی از چیدمان را فراهم می کند. مواد Dava WPC و پشم نمدی هستند که هر دو تجزیه تخریب پذیر هستند. یک سیستم افزونه ، دو دیواره را به صورت تبلت برطرف کرده و بر سادگی در تولید و انتقال آن تأکید می کند.

مبلمان هوشمند

Fluid Cube and Snake

مبلمان هوشمند سلام وود خطی از مبلمان فضای باز با کارکردهای هوشمند برای فضاهای جامعه ایجاد کرد. آنها با تجسم مجدد در ژانر مبلمان عمومی ، نصب های جذاب و بصری را با استفاده از سیستم روشنایی و پریزهای USB طراحی کردند که نیاز به یکپارچه سازی پنل های خورشیدی و باتری ها داشت. مار یک ساختار مدولار است. عناصر آن متناسب با سایت داده شده متغیر است. Cub Fluid یک واحد ثابت با قسمت بالای شیشه ای است که دارای سلول های خورشیدی است. این استودیو معتقد است که هدف از طراحی تبدیل مقالات استفاده روزمره به اشیاء دوست داشتنی است.

میز ناهار خوری

Augusta

میز ناهار خوری آگوستا دوباره میز ناهار خوری کلاسیک را تفسیر می کند. به نمایندگی از نسل های قبل از ما ، به نظر می رسد که این طرح از یک ریشه نامرئی رشد می کند. پاهای جدول به این هسته مشترک متمرکز شده و به سمت بالا می روند تا بتوانند یک میز تبریز متناسب با کتاب را نگه دارند. چوب گردو جامد اروپا به دلیل معنی خرد و رشد انتخاب شد. چوب که معمولاً توسط سازندگان مبلمان دور ریخته می شود برای کار با چالش های آن استفاده می شود. گره ها ، ترک ها ، وزش باد و چرخش های بی نظیر داستان زندگی درخت را روایت می کند. منحصر به فرد بودن چوب به این داستان اجازه می دهد تا در یک قطعه از مبلمان وراثت خانوادگی زندگی کند.

بلندگو

Sperso

بلندگو اسپرسو از دو کلمه Sperm و Sound ناشی می شود. شکل خاص حباب شیشه ای و بلندگو در گودال آن روی سر ، به معنای مانندی و نفوذ عمیق صدا به محیط اطراف ، همانند آتش یک اسپرم نر به تخمک ماده در هنگام جفت گیری است. هدف از تولید صدا و قدرت بالا و کیفیت بالا در محیط اطراف است. این سیستم بی سیم کاربر را قادر می سازد تلفن همراه ، لپ تاپ ، تبلت و سایر دستگاه های خود را از طریق بلوتوث به بلندگو وصل کند. از این بلندگو سقف می توان به خصوص در اتاق نشیمن ، اتاق خواب و اتاق تلویزیون استفاده کرد.

چهار پایه

Ane

چهار پایه چهار پایه آنه دارای تخته های چوبی جامد است که به نظر می رسد به طور هماهنگ و در عین حال مستقل از پاهای الوار ، بالای قاب فولادی شناور هستند. این طراح اظهار می کند که صندلی ، دست ساخته شده در چوب مصنوعی سازگار با محیط زیست ، از طریق استفاده بی نظیر از قطعات متعدد از یک شکل چوب قرار گرفته و به صورت پویا برش داده می شود. هنگام نشستن روی چهار پایه ، اندکی افزایش زاویه به پشت و زاویه چرخش در طرفین به گونه ای به پایان می رسد که موقعیت طبیعی و راحت نشستن را فراهم می کند. چهار پایه آن فقط از درجه پیچیدگی مناسب برای ایجاد یک پایان زیبا برخوردار است.