مجله طراحی
مجله طراحی
تأسیسات تصفیه آب

Waterfall Towers

تأسیسات تصفیه آب ساختمان در هنگام بازسازی یک مکان مصنوعی که بخشی از یک محیط طبیعی یکپارچه می شود ، از مکان فراتر می رود. حد فاصل شهر و طبیعت با وجود سد تعریف و تشدید می شود. هر شکل دیگری را بهم پیوند می دهد و سیستم های سفارش همزیستی طبیعت را منعکس می کند. به ویژه در مفهوم خاص ، تلفیق چشم انداز و معماری با استفاده از جریان آب به عنوان یک عنصر کاربردی و متعاقباً یک عنصر سازمانی اتفاق می افتد.

نام پروژه : Waterfall Towers, نام طراحان : Nikolaos Karintzaidis, نام مشتری : Natural Systems Competition 2013.

Waterfall Towers تأسیسات تصفیه آب

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.