مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم راه یابی

Airport Bremen

سیستم راه یابی یک طراحی مدرن با کنتراست بالا و اطلاعات واضح Hirarchie سیستم جدید را متمایز می کند. سیستم جهت گیری سریع کار می کند و سهم مثبتی در کیفیت خدمات فرودگاهی خواهد داشت. مهمترین وسیله در کنار استفاده از یک فونت جدید ، یک عنصر مشخص فلش معرفی رنگ های متفاوت و با کنتراست بالا. این امر به ویژه در جنبه های عملکردی و روانشناختی ، مانند دید خوب ، خوانایی و ثبت اطلاعات بدون مانع وجود داشت. موارد جدید آلومینیومی با روشنایی LED بهینه و معاصر استفاده شده است. برج های علامت اضافه شده است.

نام پروژه : Airport Bremen, نام طراحان : Geissert Thomas, نام مشتری : TEAMGEISSERT.

Airport Bremen سیستم راه یابی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.