مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی آب نبات

5 Principles

بسته بندی آب نبات 5 اصل یک سری بسته بندی های آب نبات خنده دار و غیر معمول با پیچ و تاب است. این خود فرهنگ پاپ مدرن است ، به طور عمده فرهنگ پاپ اینترنتی و ممتازهای اینترنتی. هر طرح بسته شامل یک شخصیت قابل تشخیص ساده است ، افراد می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند (مرد عضله ، گربه ، عاشقان و غیره) و یک سری 5 نقل قول کوتاه الهام بخش یا خنده دار درباره او (از این رو نام - 5 اصل). بسیاری از نقل قول ها همچنین برخی از منابع پاپ فرهنگی در آنها وجود دارد. بسته بندی بصری منحصر به فرد در تولید اما از لحاظ بصری ساده است و به راحتی به صورت سری قابل گسترش است

آرم

N&E Audio

آرم در طی مراحل طراحی مجدد آرم N&E ، N ، E نام بنیانگذاران نلسون و ادیسون را نشان می دهد. بنابراین ، او شخصیت های N&E و شکل موج صدا را برای ایجاد یک آرم جدید ادغام کرد. Handcrafted HiFi یک ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد و حرفه ای در هنگ کنگ است. او پیش بینی می کرد یک مارک حرفه ای با کیفیت بالا ارائه دهد و بسیار مرتبط با صنعت باشد. او امیدوار است که مردم بتوانند درک کنند که آرم وقتی به آن نگاه می کنند منظور چیست. کلوریس گفت که چالش ایجاد آرم این است که بدون شناختن گرافیک های بسیار پیچیده ، شناخت شخصیت های N و E را آسان تر کنید.

وب سایت

Upstox

وب سایت Upstox قبلاً شعبه RKSV یک بستر معاملات سهام آنلاین است. محصولات متمایز طراحی شده برای بازرگانان و افراد غیرمجاز یکی از قویترین USP Upstox به همراه پلتفرم یادگیری تجارت آزاد است. کل استراتژی و مارک تجاری در مرحله طراحی در استودیوی Lollypop مفهوم سازی شد. رقبای عمیق ، کاربران و تحقیقات بازار در ارائه راه حل هایی که هویت گسسته ای را برای وب سایت ایجاد کرده اند ، کمک کردند. طراحی ها با استفاده از تصاویر دلخواه ، انیمیشن ها و آیکون هایی که در شکستن یکنواختی وب سایت هدایت داده ها کمک می کنند ، تعاملی و شهودی ساخته شده اند.

برنامه وب

Batchly

برنامه وب بسترهای نرم افزاری مبتنی بر SaaS مشتریان خدمات وب وب آمازون (AWS) را در کاهش هزینه های خود قادر می سازد. طراحی برنامه وب در محصول منحصر به فرد و جذاب است زیرا کاربر را قادر می سازد بدون خروج از صفحه ، وظایف مختلفی را از یک نقطه انجام دهد و همچنین یک نمایش چشم پرنده از تمام داده های مهم را برای مدیران در نظر می گیرد. تمرکز نیز در ارائه محصول از طریق وب سایت خود صورت گرفته است و به منظور برقراری ارتباط USP خود در 5 ثانیه اول طراحی شده است. رنگ های استفاده شده در اینجا پر جنب و جوش هستند و نمادها و تصاویر به تعامل وب سایت کمک می کنند.

ارائه جوایز

Awards show

ارائه جوایز این مرحله جشن با ظاهری منحصر به فرد طراحی شده و نیاز به انعطاف پذیری برای ارائه یک نمایش موسیقی و چندین ارائه جوایز مختلف دارد. قطعات ساخته شده در داخل برای کمک به این انعطاف پذیری روشن شدند و شامل عناصر پرواز به عنوان بخشی از مجموعه ای بودند که در طول نمایش پرواز می کردند. این یک مراسم ارائه و جوایز سالانه برای یک سازمان غیرانتفاعی بود.

بطری

North Sea Spirits

بطری طراحی بطری Spirits Sea Sea از طبیعت بی نظیر سیلت الهام گرفته و از پاکی و پاک بودن آن محیط استفاده می کند. برخلاف بطری های دیگر ، Spirts دریای شمال کاملاً توسط یک پوشش سطح یک رنگ پوشانده شده است. این آرم شامل Stranddistel است ، گلی که فقط در Kampen / Sylt موجود است. هر یک از 6 طعم دهنده با یک رنگ خاص تعریف می شوند در حالی که محتوای 4 نوشیدنی مخلوط با رنگ بطری یکسان است. پوشش سطح آن یک دستگیره نرم و گرم را تحویل می دهد و وزن به ادراک ارزش می افزاید.