مجله طراحی
مجله طراحی
عکاسی

The Japanese Forest

عکاسی جنگل ژاپنی از منظر مذهبی ژاپن گرفته شده است. یکی از ادیان باستانی ژاپن Animism است. پویاییسم اعتقادی است بر این که موجودات غیر انسانی ، زندگی هنوز هم (مواد معدنی ، مصنوعات و غیره) و چیزهای نامرئی نیز دارای یک هدف هستند. عکاسی مشابه این است. ماسارو Eguchi در حال شلیک چیزی است که احساس را در موضوع به وجود می آورد. درختان ، چمنها و مواد معدنی احساس زندگی را احساس می کنند. و حتی مصنوعاتی مانند سدهایی که مدت طولانی در طبیعت باقی مانده اند اراده را احساس می کنند. درست همانطور که طبیعت دست نخورده را مشاهده می کنید ، آینده مناظر موجود را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه لوازم آرایشی

Woman Flower

مجموعه لوازم آرایشی این مجموعه از سبک های لباس اغراق شده خانمهای قرون وسطایی و اشکال چشم پرنده الهام گرفته شده است. طراح اشکال این دو را استخراج کرده و از آنها به عنوان نمونه های اولیه خلاقانه استفاده کرده و با طراحی محصول ترکیب شده است تا شکل و فرم منحصر به فردی از مد ایجاد کند و فرم غنی و پویایی را نشان دهد.

طراحی کتاب

Josef Koudelka Gypsies

طراحی کتاب ژوزف کودلاکا ، عکاس مشهور جهان ، نمایشگاه عکس های خود را در بسیاری از کشورهای جهان برگزار کرده است. پس از مدتها انتظار ، سرانجام یک نمایشگاه Kudelka با مضمون کولی در کره برگزار شد و کتاب عکس او ساخته شد. از آنجایی که این نخستین نمایشگاه در کره بود ، درخواستی از نویسنده وجود داشت مبنی بر اینکه او می خواهد کتابی بسازد تا بتواند کره را احساس کند. هاژول و هانوک حروف و معماری کره ای هستند که نمایانگر کره است. متن به ذهن اشاره دارد و معماری به معنی فرم است. با الهام از این دو عنصر ، می خواست راهی برای بیان ویژگی های کره طراحی کند.

هنر عمومی

Flow With The Sprit Of Water

هنر عمومی غالباً محیط های جامعه توسط ناهماهنگی های بین شخصی و درون شخصی ساکنانشان آلوده می شوند که منجر به هرج و مرج قابل رویت و نامرئی در محیط می شود. تأثیر ناخودآگاه این اختلال در این است که ساکنان در حالت بی قرار رکود می کنند. این تحریک عادت و چرخه بر بدن ، ذهن و روح تأثیر می گذارد. مجسمه ها با تمرکز روی نتایج دلپذیر و مسالمت آمیز ، "شی" مثبت یک فضا را راهنمایی ، دامادی ، پاکسازی و تقویت می کنند. با تغییر نامحسوس در محیط خود ، مردم به سمت تعادل بین واقعیتهای درونی و بیرونی خود هدایت می شوند.

طراحی برند

Queen

طراحی برند طرح توسعه یافته مبتنی بر مفهوم ملکه و تخته شطرنج است. با دو رنگ مشکی و طلایی ، طراحی برای انتقال حس طبقه بالا و تغییر شکل تصویر بصری است. علاوه بر خطوط فلزی و طلایی که در خود محصول مورد استفاده قرار می گیرد ، عنصر صحنه برای تنظیم وضعیت جنگی شطرنج ساخته شده است و ما برای ایجاد دود و نور جنگ از هماهنگی نورپردازی مرحله استفاده می کنیم.

مجسمه

Atgbeyond

مجسمه شیان در محل شروع جاده ابریشم بزرگ واقع شده است. در فرایند تحقیق خلاقانه هنر ، آنها ترکیبی از ماهیت مدرن برند هتل Xi'an W ، تاریخ و فرهنگ ویژه شیان و داستانهای هنری شگفت انگیز سلسله تنگ را تشکیل می دهند. موسیقی پاپ همراه با هنر نقاشی های دیواری به بیان هنری هتل W تبدیل می شود که تأثیر عمیقی داشت.