مجله طراحی
مجله طراحی
محصول آموزشی

Shine and Find

محصول آموزشی مهمترین مزیت این محصول سهولت یادگیری و بهبود حافظه است. در Shine and Find ، هر صورت فلکی به صورت عملی ساخته می شوند و این چالش بارها و بارها عملی می شود. این یک تصویر ماندگار را در ذهن ایجاد می کند. یادگیری در این روش ، عملی و مطالعه و تکرار ، خسته کننده نیست و باعث می شود حافظه با دوام بیشتر و لذت بخش باشد. بسیار احساسی ، تعامل ، ساده ، خالص ، حداقل و مدرن است.

هتل

Yu Zuo

هتل این هتل در میان دیوارهای معبد دای ، در انتهای کوه تای واقع شده است. هدف از طراحان این بود که طراحی هتل را تغییر داده و هتل را در یک مکان آرام و راحت فراهم کنند و در عین حال به مهمانان اجازه دهند تا از تاریخ و فرهنگ بی نظیر این شهر استفاده کنند. با استفاده از متریال های ساده ، لحن های نور ، نورپردازی نرم و آثار هنری با دقت انتخاب شده ، فضا حس تاریخ و هم معاصر را به نمایش می گذارد.

شبیه ساز اپراتور لیفتراک

Forklift simulator

شبیه ساز اپراتور لیفتراک شبیه ساز اپراتور لیفتراک از Sheremetyevo-Cargo یک دستگاه ویژه است که برای آموزش رانندگان لیفتراک و بررسی صلاحیت ها طراحی شده است. این یک کابین با سیستم کنترل ، محل نشستن و صفحه نمایش پانورامای تاشو را نشان می دهد. مواد اصلی شبیه ساز اصلی فلز است. همچنین عناصر پلاستیکی و لایه های ارگونومیک از فوم پلی اورتان انتگرال ساخته شده است.

نمایشگاه

City Details

نمایشگاه ویترین راه حل های طراحی برای عناصر hardscape City Details از اکتبر ، 3 تا اکتبر 5 2019 در مسکو برگزار شد. مفاهیم پیشرفته ای از عناصر hardscape ، زمین های بازی ورزشی و ورزشی ، راه حل های روشنایی و اشیاء کاربردی هنر شهری در زمینی به مساحت 15000 متر مربع ارائه شد. یک راه حل ابتکاری برای ساماندهی منطقه نمایشگاه استفاده شد ، جایی که به جای حتی ردیف غرفه های غرفه دار ، مدل مینیاتور کاری این شهر ساخته شده است که دارای کلیه اجزای خاص مانند: میدان شهر ، خیابان ها ، یک باغ عمومی است.

خانه مسکونی

Brooklyn Luxury

خانه مسکونی این پروژه با الهام از اشتیاق مشتری به اقامتگاههای غنی تاریخی ، اقتباسی از کارکردگرایی و سنت را با اهداف امروزی نشان می دهد. بنابراین ، سبک کلاسیک انتخاب شد ، اقتباس و سبک سازی شد و به کانون های طراحی معاصر و فن آوری های مدرن ، مواد جدید با کیفیت خوب در ایجاد این پروژه کمک کرده اند - یک جواهر واقعی از معماری نیویورک. مخارج پیش بینی شده بیش از 5 میلیون دلار آمریکایی خواهد بود ، فرض ایجاد فضای داخلی شیک و پر زرق و برق ، بلکه کاربردی و راحت را ارائه می دهد.

الگوی مصرف جدید

Descry Taiwan Exhibition

الگوی مصرف جدید این نمایشگاه در کوه آلیشان ، یک جاذبه گردشگری مشهور در تایوان ، هنرها را با صنعت چای سنتی تایوانی ترکیب می کند. همکاری مقطعی این نمایشگاه می تواند ماژول جدید کسب و کار را به نمایش بگذارد. در هر بسته ، توریست ها می توانند عبارات متفاوتی را منتقل کنند که همان موضوع را دارند ، & quot؛ تایوان. & amp؛ quot؛ بازدیدکنندگان که در مناظر زیبای تایوان غوطه ور هستند ، درک عمیق تری از فرهنگ و صنعت چای تایوانی دارند.