مجله طراحی
مجله طراحی
عینک

Camaro | advanced collection

عینک "مجموعه پیشرفته" چوب "با شیشه های حجیم تر مشخص می شود و طراحی توسط ترکیب سه بعدی برجسته تأکید می شود. ترکیبی جدید از چوب و بهترین ماسه سنگی با دست بدان معنی است که هر قاب عینک پیشرفته ROLF یک قطعه زیبا از صنایع دستی است.

گوشواره و انگشتر

Vivit Collection

گوشواره و انگشتر با الهام از فرم های موجود در طبیعت ، Vivit Collection تصویری جالب و کنجکاو را با شکل های دراز و خطوط چرخان ایجاد می کند. قطعات Vivit از ورق های طلای زرد 18k خم شده با روتاری سیاه و سفید در قسمت های بیرونی تشکیل شده است. گوشواره های برگ شکل گوشواره ها را محاصره می کنند به طوری که حرکات طبیعی رقص جالبی را بین سیاه و طلای ایجاد می کند - پنهان کردن و آشکار کردن طلای زرد در زیر. صدا بودن فرم ها و ویژگی های ارگونومیک این مجموعه نمایش جذاب از نور ، سایه ها ، تابش خیره کننده و بازتاب را به نمایش می گذارد.

گوشواره و انگشتر

Mouvant Collection

گوشواره و انگشتر مجموعه موستان از برخی جنبه های آینده گرایی مانند ایده های پویایی و تحقق نامشهود ارائه شده توسط هنرمند ایتالیایی اومبرتو بوکسیونی الهام گرفته شده است. گوشواره ها و حلقه مجموعه Mouvant دارای چندین قطعه طلای با اندازه های مختلف ، جوش داده شده به گونه ای است که به توهم حرکت می رسد و بسته به زاویه دید آن ، شکل های مختلفی ایجاد می کند.

انگشتر

Moon Curve

انگشتر جهان طبیعی در حال حرکت است زیرا بین تعادل و هرج و مرج تعادل برقرار می کند. طراحی خوبی از همین تنش ایجاد می شود. خصوصیات قدرت ، زیبایی و پویایی آن از توانایی این هنرمند برای باز ماندن در برابر این مخالفان در حین عمل خلق ناشی می شود. قطعه تمام شده مجموعه انتخاب های بی شماری است که هنرمند انجام می دهد. تمام فکر و هیچ احساسی به کار سخت و سرد نمی انجامد ، در حالی که تمام احساسات و هیچ کنترلی عملکردی ندارند که نتوانند خود را ابراز کنند. درهم آمیختگی این دو بیانگر رقص خود زندگی است.

لباس

Nyx's Arc

لباس هنگامی که نور از سطح ویندوز با سطح ریز و درشتی عبور می کند ، سطح نورپردازی زیبایی شناسی ، نورپردازی را به وجود می آورد تا افراد را در هنگام ورود به اتاق وقتی مرموز و آرام ذهن می کند ، به عنوان Nyx با اسرارآمیز و ساکت ، استفاده از پارچه های چند لایه و پیچاندن چنین تعبیر زیبایی.

گردنبند

Extravaganza

گردنبند یک کولی زیبا با الهام از روف ها ، تزئینات گردن باستانی که می توانید در بسیاری از نقاشی های زیبای قرن شانزدهم و شانزدهم مشاهده کنید. مشخص شده با طراحی مدرن و مدرن ، ساده کردن سبک معمولی روفس در تلاش برای ساختن مدرن و امروزی. جلوه ای پیشرفته که زیبایی خاصی را به لباس پوشنده می بخشد ، استفاده از رنگ های سیاه و سفید باعث می شود تعدد ترکیبات با طراحی مدرن و خالص امکان پذیر باشد. گردنبند یک تکه ، انعطاف پذیر و سبک است. یک ماده غیر قیمتی بلکه با طراحی چشمگیر و پر جنب و جوش که باعث می شود این خانه دار فقط یک جواهر نباشد بلکه یک تزئین بدنه جدید است.